Freelance opdrachten

Medewerker adresonderzoek

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • 83 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

5 september 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een uitdagende freelance opdracht zoekt de organisatie achter deze zzp opdracht een gedreven freelancer die ervaring heeft met adresonderzoek binnen de gemeentelijke dienstverlening. Je gaat aan de slag met het uitvoeren van diverse adresonderzoeken en coördineert werkzaamheden binnen het cluster adresonderzoek. JE TAKEN - Uitvoeren van adresonderzoeken zoals meldingen, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten en uitschrijven. - Coördineren van werkzaamheden binnen het adresonderzoeksteam. - Beheren van terugmeldvoorzieningen, inclusief externe en interne formulieren en mailbeheer. - Behandelen van briefadressen inclusief aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten en periodiek aanschrijven. - Periodiek aanschrijven van eigenaren van leegstaande panden en kamerbewoningspanden. - Voorbereidende werkzaamheden voor toezichthouders, waaronder controle van vakantieparken en kamerbewoningspanden. - Uitvoeren van BAG-gerelateerde uitzoekwerkzaamheden. - Deelnemen aan interne overleggroepen met diverse stakeholders. - Verwerken van verhuismutaties, zowel binnen gemeentegrenzen als intergemeentelijk en emigraties. Het beoordelen, behandelen en administratief afhandelen van adresonderzoeken vormt het belangrijkste onderdeel van je werk. WERKWIJZE Je verzamelt en analyseert informatie uit verschillende systemen, neemt telefonisch contact op met burgers om juiste adresgegevens te verifiëren en neemt beslissingen over het afsluiten van dossiers. Daarnaast beantwoord je vragen van burgers en collega’s telefonisch. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in de afgelopen vier jaar binnen een gemeentelijke afdeling Burgerzaken, waarbij adresonderzoek je kerntaak was. - Je bent beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week, uiterlijk per 1 november 2025. - Je kunt je houden aan de uitvoeringsvoorwaarden die aangeven dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat. - Je bent gestructureerd, communicatief vaardig, analytisch, besluitvaardig, hebt een sterk signalerend vermogen en neemt initiatief. - Je hebt ervaring met systemen zoals iBurgerzaken of vergelijkbare software. - Je hebt kennis van briefadressen, leegstand en terugmeldvoorzieningen. VOORWAARDEN - Het maximale uurtarief is 80 euro exclusief BTW, inclusief reiskosten en fee. - Je CV mag maximaal 5 pagina’s bevatten en moet minimaal 2 referenties bevatten. - Hybride werken is niet mogelijk; je werkt op locatie tijdens werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Je levert je NAW-gegevens aan en bent bereid een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. SELECTIEPROCEDURE - Inschrijvingen worden beoordeeld op minimumeisen en gunningscriteria. - De drie best scorende kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. - Competenties worden beoordeeld tijdens het gesprek en bepalen mede de uiteindelijke gunning. - Bij uitval van de gekozen kandidaat kan de opdrachtgever de tweede of derde kandidaat selecteren. OVER DE ORGANISATIE De organisatie achter deze zzp opdracht is een groeiende gemeente met ruim 170.000 inwoners en een ambitieuze visie op dienstverlening en samenwerking. Ze staan voor vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking en investeren actief in het versterken van de gemeenschap. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
overheid, administratie, data-analyse, klantenservice, vastgoedbeheer