Marketeer Retail
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 95.00
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
4 februari 2026
Einddatum
21 augustus 2026
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een marketeer met passie voor retail en wil jij bijdragen aan het succes van populaire formules op Nederlandse stations? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die de marketingstrategie voor diverse retailformules kan ontwikkelen en uitvoeren. DIT GA JE DOEN - Ontwikkelen van de off- en online marketingstrategie op basis van klantinzichten, groeitrends en marktontwikkelingen. - Vertalen van de middellange termijnstrategie naar concrete marketingdoelstellingen en jaarplannen. - Samenwerken met een reclamebureau om succesvolle campagnes, activaties en reclame-uitingen te realiseren. - Vergroten van merkbekendheid, klantpenetratie en de overweging bij potentiële klanten. - Bijdragen aan strategieën rond thema’s zoals prijs & promotie en gezond & plantaardig vanuit een marketing- en communicatieperspectief. De retailformules bevinden zich in het hart van het reizigersdomein, met meer dan 300 winkels op stations waar reizigers terecht kunnen voor koffie, maaltijden en snacks. Met jouw conceptuele vermogen en resultaatgerichte instelling zorg jij ervoor dat de formules inspelen op veranderende klantwensen en markttrends, en dat de dienstverlening van hoge kwaliteit is. WERKOMGEVING Je werkt voor een organisatie die stationsgebieden tot leven brengt, met multifunctionele en aantrekkelijke plekken waar miljoenen mensen wekelijks komen. De opdracht wordt uitgevoerd op een centrale locatie met uitzicht over een groot station, waar je nauw samenwerkt met andere marketeers en collega’s van category management. Samen bedenken jullie conversiegerichte activiteiten, analyseren en optimaliseren acties en spreken jullie doelgroepen effectief aan. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in marketing en/of communicatie. - Minimaal 5 jaar recente en aantoonbare ervaring in marketing of brand management binnen een commerciële omgeving. - Ervaring met (convenience) retail en/of foodservice marketing. - Ervaring met samenwerken met reclamebureaus. - Verantwoordelijk geweest voor marketingstrategieën, jaarplannen en uitvoering daarvan. - Klantgericht, vernieuwend, creatief en communicatief sterk. - Zelfstandig en een sterke teamplayer. - Hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel en een ‘can do’ mentaliteit. - Zelfverzekerd en overtuigend, in staat om resultaten te behalen. - In staat om formulevisie te vertalen naar concrete marketingplannen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.