Freelance opdrachten

Kwartiermaker Vastgoed

  • Nederland
  • Gemeente Berkelland
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

12 mei 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in de gemeente Berkelland. Je krijgt de kans om als kwartiermaker het vastgoedbeheer in deze groene en landelijke omgeving naar een hoger niveau te tillen. De basis van het vastgoedbeheer is momenteel niet op orde en het ontbreekt aan sturing, informatie en processen. Jij krijgt de opdracht om een cluster vastgoedbeheer te vormen en de basis op orde te brengen. JE TAKEN - Vorming van een bemenst (sub)team vastgoed en gebouwen. - Omschrijving van rollen, taken en verantwoordelijkheden. - Procesomschrijvingen opstellen. - Beleidskaders en spelregels ontwikkelen. - Systemen vullen met informatie en aan elkaar koppelen. - Analyse uitvoeren over het voldoen aan wet- en regelgeving. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwartiermaker en/of leidinggevende bij een overheidsinstelling. - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Beschikbaar per 9 juni 2025 voor minimaal 24 uur per week voor de volledige opdrachtduur inclusief verlengingen. - Maximum uurtarief van € 130,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender. - Voldoen aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. SELECTIECRITERIA - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bedrijfskunde, facilitaire zaken of vastgoed (50 punten). - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwartiermaker en/of leidinggevende bij een overheidsinstelling (50 punten). COMPETENTIES - Ondernemend, resultaatgericht, gedreven en enthousiast. - In staat collega’s mee te nemen. - Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. - Politiek sensitief. De selectieprocedure bestaat uit vier stappen: Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie van 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). WERKTIJDEN EN LOCATIE - Hybride werken is mogelijk in overleg. - Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in overleg. Ben jij de gedreven freelancer die we zoeken en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
vastgoed, overheid, bedrijfskunde, facilitaire zaken