Kwartiermaker doorontwikkeling Bedrijfsvoering & Processen
- Nederland
- 1Stroom
- 7 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
10 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in de bedrijfsvoering bij een gemeentelijke organisatie. Deze tijdelijke opdracht duurt 1,5 tot 2 jaar en biedt je de kans om samen met directie en MT de bedrijfsvoering naar een hoger niveau te tillen. Jij neemt het initiatief in de verbetering van belangrijke bedrijfsvoering aspecten en stuurt de organisatie op belangrijke pijlers van groei en efficiëntie. JE TAKEN - Verbetering van bedrijfsvoering: Je zet stappen om de bedrijfsvoering van de organisatie naar een hoger niveau te brengen. - Verbetering van de financiële functie: Je draagt bij aan de verbetering van de financiële functies en zorgt voor de opvolging van de aanbevelingen van de accountant. - Stroomlijnen van de P&C-processen: Je hebt een visie op en zorgt voor de optimalisatie van Planning & Control-processen, met als doel een efficiënter en effectiever proces. - ICT en Data-analyse: Je werkt aan het verbeteren van onze ICT- en data-analyseprocessen om zo beter inzicht te krijgen in de bedrijfsvoering. - Versterken van informatieveiligheid: Je zet stappen om de organisatie naar een hoger niveau van informatieveiligheid te brengen. - Functioneel leidinggeven: Je hebt geen hiërarchische leidinggevende rol, maar speelt wel een sleutelrol in de functionele aansturing van verschillende projectteams en processen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Je hebt aantoonbare werkervaring met verandermanagement en bedrijfsvoeringsprocessen binnen een gemeente. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente. - Je beschikt over strategisch inzicht en ervaring in bedrijfsvoering, idealiter in de domeinen van controlling, financiële administratie, ICT of data-analyse. - Je hebt leiderschapscapaciteiten en kunt functioneel leiding geven en anderen inspireren en motiveren. - Je bent resultaatgericht en kunt effectief communiceren met verschillende niveaus binnen de organisatie. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. VERGOEDING Deze functie is ingedeeld in functieschaal 13. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op nader te bepalen werkdagen. Hybride werken is niet mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 juni 2025 om 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 2 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 4 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 10 juni 2025 09:00. Tot die tijd kun je reageren.