Juridisch Beleidsadviseur Handhaving
- Nederland
- Gemeente Voorst
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
7 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren juridisch beleidsadviseur handhaving voor een tijdelijke opdracht van 24 uur per week. Deze freelance opdracht is ideaal voor een stevige professional die zowel operationeel als strategisch kan bijdragen aan handhavingsvraagstukken en het verbeteren van werkprocessen. DE OPDRACHT De opdracht heeft drie hoofddoelen: - Handhavingszaken afhandelen - Bijdragen aan het handhavingsbeleid - Verbeteren van werkprocessen Het team handhaving is momenteel in een fase van doorontwikkeling. Daarom is het belangrijk dat de basis op orde wordt gebracht en dat er structuur komt in de werkprocessen en verantwoordelijkheden. JE TAKEN - Afhandelen van handhavingszaken - Bijdragen aan het ontwikkelen en verbeteren van handhavingsbeleid - Verbeteren van werkprocessen binnen het team GEZOCHT PROFIEL De ideale kandidaat voldoet aan de volgende vereisten: - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving - Bereidheid om minimaal 2 dagen op locatie te werken Daarnaast worden de volgende selectiecriteria beoordeeld: - Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten) - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving (35 punten) - Aantoonbare werkervaring met het verbeteren van werkprocessen (20 punten) - Een persoonlijke motivatie waarin je uitlegt waarom je geschikt bent voor deze opdracht (15 punten) COMPETENTIES - Integraal werken - Communicatief vaardig - Analytisch - Doortastend - Proactief - Kritisch (tegen)denken - Gevraagd én ongevraagd adviseren WERKOMGEVING Werken bij de opdrachtgever betekent werken in een open en informele sfeer. Door de kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. De medewerkers voelen zich betrokken en verantwoordelijk voor hun werk. Er worden geen dikke rapporten geschreven, maar de mouwen worden opgestroopt om samen uitdagingen aan te gaan. PRAKTISCHE INFORMATIE - Werkdagen: in overleg bespreekbaar - Hybride werken mogelijk: minimaal 2 dagen per week op kantoor - Functieschaal: 10 (volgens de CAO van de opdrachtgever) - Fee Flextender: €1,90 per gewerkt uur - CV-eisen: maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties - Motivatie: door de professional zelf geschreven - BYOD: niet van toepassing, de opdrachtgever verstrekt een laptop en/of telefoon PLANNING - Gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 juli 2025 - Uiterlijk op woensdag 9 juli 2025 ontvangen de uitgenodigde kandidaten bericht - Reactietermijn: tot maandag 7 juli 2025, 09:00 OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) - Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze in het handelsregister geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi) - Het facturatieproces verloopt via de facturatiemodule van Flextender Meer informatie over de opdracht en de procedure kan worden verkregen via Flextender. Vragen kunnen tot woensdag 25 juni 2025 worden ingediend. De antwoorden worden op vrijdag 27 juni 2025 gepubliceerd op de website van Flextender. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.