Junior adviseur grondzaken (deta-vast)
- Overijssel
- Gemeente Olst-Wijhe
- 7 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
16 juni 2025
Einddatum
16 juni 2026
Reageren voor
3 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
Wil jij een bijdrage leveren aan een landelijke, eigenzinnige woongemeente en samen met je collega’s mooie projecten realiseren? Kom jij het beste tot je recht in een kleine organisatie met een open en informele werksfeer en volop ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling? Dan is deze freelance opdracht iets voor jou! DE OPDRACHT De opdrachtgever is een eigenzinnige woongemeente met een uitdagende woningbouwopgave en ruimte voor vernieuwende projecten. Zij zoeken een junior adviseur grondzaken die helpt om deze ambities en projecten te realiseren. Als adviseur grondzaken stel je overeenkomsten op, zoals intentie- en anterieure overeenkomsten en aankoop-, verkoop-, huur- en erfpachtovereenkomsten. Je ondersteunt en adviseert in gebieds- en projectontwikkelingen en helpt mee om het grondbeleid en de bijbehorende instrumenten te actualiseren en te ontwikkelen. Je levert ook een bijdrage aan het verbeteren van de werkprocessen. Het team Ruimtelijke Realisatie is volop in ontwikkeling. Dit biedt mogelijkheden voor een brede(re) oriëntatie. JE TAKEN - Opstellen van intentie- en anterieure overeenkomsten - Opstellen van aankoop-, verkoop-, huur- en erfpachtovereenkomsten - Ondersteunen en adviseren in gebieds- en projectontwikkelingen - Actualiseren en ontwikkelen van grondbeleid en bijbehorende instrumenten - Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde WO-opleiding met een specialisatie in zowel privaatrecht, als in staats- en bestuursrecht - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar bij een gemeente van gelijkwaardige omvang (+/- 20.000 inwoners) - Bereidheid om na 12 maanden kosteloos bij de opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) - Aantoonbare kennis van vastgoed en grondzaken verkregen d.m.v. vakgerichte cursus (of bereid deze cursus te volgen) - Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van grondzaken verkregen door opleiding of werkervaring - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het archiveren/dossiervorming van gemeentelijke stukken binnen een gemeente - Aantoonbare werkervaring met het opstellen/verzorgen van correspondentie binnen een gemeente COMPETENTIES - Communicatief vaardig - Nauwkeurig, zelfstandig en resultaatgericht - Proactief en integer - Voelt zich thuis in een organisatie die zich opstelt als partner in de samenleving WERKVOORWAARDEN - BYOD is van toepassing (eigen laptop en mobiel) - Hybride werken mogelijk - Functieschaal 9 volgens de CAO van de opdrachtgever - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en Integriteitsverklaring vereist BEWERKINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen - De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi) - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio Meer informatie over deze freelance opdracht? Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 30 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 2 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 3 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.