Freelance opdrachten

Interim Teamleider/Kwartiermaker Cluster Realisatie & Beheer (R&B)

  • Overijssel
  • Provincie Overijssel
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

135

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

19 januari 2025

Einddatum

19 juli 2025

Reageren voor

11 december 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een ervaren teamleider/kwartiermaker voor een uitdagende freelance opdracht binnen het cluster Realisatie & Beheer van de informatievoorziening. In deze rol ben jij de verbindende schakel tussen mensen, processen en technologie en zorg je ervoor dat digitale diensten betrouwbaar functioneren en gebruikers optimaal worden ondersteund. Je vertaalt strategische doelstellingen naar praktische uitvoering en draagt bij aan het professionaliseren van de informatievoorziening. JE TAKEN - Regie voeren op beheer en optimalisatie van beheerprocessen voor applicaties en systemen zoals M365, GIS en subsidieplatforms - Inrichten van portfoliomanagement en projectmanagement organisatie - Verder professionaliseren van servicedesk, applicatie- en functioneel beheer - Inrichten van beheer van het analoge archief - Faciliteren en inrichten van procesoptimalisatie en lifecycle beheer van hardware en software met aandacht voor circulaire IT-principes - Waarborgen van datamanagement en toegankelijkheid van datasets voor datagedreven beleid - Zorgdragen voor naleving van wet- en regelgeving, waaronder informatieveiligheid, privacy en archiefwet - Inrichten van regieorganisatie voor samenwerking met externe partners en leveranciers, inclusief contractmanagement en uitbestedingsbeslissingen - Ondersteunen van gebruikers via servicedesk, trainingen en adoptie van nieuwe systemen GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde HBO-bacheloropleiding in Informatiemanagement of ICT - Minimaal 5 jaar werkervaring in een leidinggevende rol binnen een (semi)overheidsinstelling - Minimaal 1 jaar recente ervaring met digitale informatievoorziening bij een (semi)overheidsinstelling - Aantoonbare ervaring met het inrichten van een regie- en beheerorganisatie - Communicatief sterk, strategisch en praktisch denkvermogen - Samenwerkingsgericht en proactief met een coachende leiderschapsstijl ANDERE EISEN - Maximaal uurtarief van 135 euro exclusief btw, inclusief reiskosten - Bereidheid tot hybride werken en beschikbaarheid op werkdagen in overleg - CV in het Nederlands, maximaal 5 pagina's, met minimaal 2 referenties - Bereid om Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en Geheimhoudingsverklaring te overleggen SELECTIEPROCEDURE De selectie bestaat uit meerdere stappen: eerst een beoordeling van cv's op minimale eisen, daarna een vergelijking op aanvullende criteria zoals ervaring en motivatie, gevolgd door een selectiegesprek waarin competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. WERKOMGEVING De opdracht vindt plaats bij de opdrachtgever in Zwolle met mogelijkheden tot hybride werken. Je werkt in een dynamische omgeving waar je samen met andere teamleiders werkt aan het toekomstbestendig maken van de digitale informatievoorziening. De functie is ingedeeld in functieschaal 13 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
ICT, management, projectmanagement, informatievoorziening, digitalisering