Inkoper
- Flevoland
- Gemeente Dronten
- 19 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2026
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
27 november 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren inkoopadviseur voor een tijdelijke freelance opdracht binnen een gemeente in Flevoland. Deze rol is ideaal voor een zelfstandige professional die ruime ervaring heeft met Europese aanbestedingen, specifiek binnen de publieke sector. JE TAKEN - Zelfstandig uitvoeren van meervoudige en Europese aanbestedingsprocedures. - Begeleiden van aanbestedingen op het gebied van ICT, communicatie en andere disciplines. - Opstarten en beheren van aanbestedingstrajecten via TenderNed. - Professionaliseren van de inkoopprocessen binnen de organisatie. - Samenwerken met het inkoopteam en direct toezicht houden op de uitvoering. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - In het bezit van een afgeronde NEVI 1 opleiding. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid in de afgelopen 8 jaar. - Ervaring met het projectmatig begeleiden van Europese aanbestedingen. - Kennis van TenderNed, Mercell, UBW en Unit4 is een pré. - Minimaal 5 jaar ervaring als inkoopadviseur in de afgelopen 10 jaar (voor extra selectiepunten). - Afgeronde NEVI 2 opleiding wordt gewaardeerd. - Minimaal 3 succesvolle Europese aanbestedingen op het gebied van ICT of communicatie, benoemd in het cv. - Ervaring met het professionaliseren van een inkoopafdeling. COMPETENTIES - Klantgericht en communicatief vaardig. - Sterk analytisch vermogen. - Proactief en een echte teamspeler. - In staat om zelfstandig te werken onder direct toezicht. VOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen sprake is van een arbeidsrelatie. - Het is belangrijk dat je als freelancer deze zelfstandigheid kunt waarborgen in lijn met de Wet DBA. - Maximaal 5 pagina's CV in het Nederlands, met minimaal 2 referenties. - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), integriteitsverklaring en uittreksel Kamer van Koophandel zijn vereist. - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn conform WAADI. WERKTIJDEN EN LOCATIE - Werkdagen: maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk in overleg. PROCEDURE - Reacties kunnen worden ingediend tot 1 december 2025, 09:00 uur. - Vragen over de inhoud kunnen tot 26 november 2025, 09:00 uur worden gesteld. - Selectie vindt plaats in meerdere stappen, inclusief beoordeling van CV’s en een selectiegesprek. - Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.