Freelance opdrachten

Inkoopadviseur Verkeer- en Water Management (VWM)

  • Utrecht (hybride)
  • Rijkswaterstaat
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

110.75

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 mei 2025

Einddatum

1 januari 2026

Reageren voor

9 mei 2025

Opdrachtbeschrijving

De Nederlandse infrastructuur is voortdurend in ontwikkeling en zo ook de organisatie achter deze ZZP opdracht. Om in te spelen op de specifieke behoeften op het gebied van inkoop en contractmanagement wordt er binnen Verkeer- en Water Management (VWM) een eigen inkoopteam ingericht. Als senior inkoopadviseur krijg jij de kans om bij te dragen aan het inkoopproces en de inrichting van het contractbeheersproces. Samen met interne opdrachtgevers, directe collega's en marktpartijen streef je naar de beste resultaten. Interesse? Lees snel verder! JE TAKEN - Begeleiden van diverse inkoopverzoeken binnen VWM. - Adviseren van aanvragers over het inkoopproces. - Opvragen van offertes, gunnen van opdrachten en schrijven van opdrachtbrieven. - Administratief registreren van inkopen in de systemen. - Beantwoorden van vragen over procedures, richtlijnen, doorlooptijden en lopende inkoopaanvragen. - Focussen op de ontwikkeling en verbetering van processen binnen het inkoopdomein. - Samenwerken met de hele inkoopketen om de beste resultaten te behalen. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde opleiding, bij voorkeur in de richting inkoop/financiën en hebt door werkervaring aantoonbaar HBO niveau. - Je hebt ruime kennis van en ervaring met het inkoopproces, projectmanagement en procesverbetering (bij voorkeur binnen de Rijksoverheid). - Je hebt ruime ervaring met Microsoft Excel, Word en Outlook, SAP en Topdesk. - Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken en hebt ervaring in het opstellen van (advies)voorstellen en notities. - Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. - Minimaal 5 jaar werkervaring met inkoop/aanbestedingen (Europees) en contractbeheersing. WENSEN - Ervaring met het werken binnen een complexe organisatie. - Competenties zoals omgevingsbewustzijn, analytisch vermogen, creativiteit en klantgerichtheid. - Kennis van het opstellen van inkoopdocumenten ten behoeve van aanbestedingen/inkoop. COMPETENTIES - Organisatiesensitiviteit - Analyseren - Overtuigingskracht - Netwerken - Omgevingsbewustzijn - Plannen en organiseren - Creativiteit en klantgerichtheid AANVULLENDE INFORMATIE Interesse? Stuur je recente CV in Word-formaat en een onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW uiterlijk 09 mei 2025 voor 12.30 uur. Bandbreedte tarief: € 85/ € 110,75. Optie tot verlenging: Ja, 2x maximaal 1 jaar na afloop van de initiële opdracht. Geen ZZP inzet mogelijk. Bijzonderheden AVG: Geen foto. Geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
inkoop, projectmanagement, overheid, contractmanagement, procesverbetering