Freelance opdrachten

Inkoopadviseur ICT

  • Overijssel
  • SSC ONS
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

110

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

13 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven ICT Inkoopadviseur voor een uitdagende ZZP opdracht in de regio Zwolle. Als ICT Inkoopadviseur werk je intensief samen met contractmanagers en operationeel inkoop binnen de categorie ICT. Je begeleidt voornamelijk aanbestedingen (MVO/Europees) en geeft waar nodig advies. Je rol is cruciaal in het begeleiden en adviseren van de IT-organisatie van de opdrachtgever. JE TAKEN - Aanbesteden van projecten binnen het IT-domein. - Werken aan diverse mooie projecten en resultaten in de ICT-categorie en bijdragen aan verdere professionalisering. - Werken aan meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen. - In kaart brengen van de behoeftes op inkoopgebied van de IT-organisatie en daarover adviseren, eventueel in overleg met de categoriemanager. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals benoemd in de uitvraag. - Je bent in het bezit van een NEVI 1 certificering. - Je hebt aantoonbare werkervaring met de GIBIT voorwaarden (benoem dit expliciet in je cv). - Je hebt aantoonbare werkervaring met IT inkoopprocessen (meervoudig onderhands/Europees). - Je bent bereid om bij de partners van de opdrachtgever op locatie te werken (regio Zwolle). - Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met inkopen en aanbesteden van ICT diensten en producten en met verschillende gangbare aanbestedingsprocedures (bijv. openbaar, niet openbaar, meervoudig onderhands). - Je hanteert een uurtarief van maximaal €110,- (excl. btw/incl. reiskosten woon-werk/werk-werk). SELECTIECRITERIA (WEGING, TOTAAL 100 PUNTEN) - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten). - Aantoonbaar in het bezit van NEVI 2 certificering (30 punten). - Aantoonbaar minimaal een succesvol afgeronde Europese aanbesteding op het gebied van ICT (benoem expliciet een voorbeeld in je cv) (25 punten). - Aantoonbare werkervaring met het aanbestedingsrecht en categoriemanagement (25 punten). Competenties - Organisatorisch sterk. - Helikopter view. - Neemt initiatief. - Verbindend. - Teamplayer. - Analytisch. - Gericht op samenwerken en resultaat. - Communicatief sterk. - Organisatiesensitief. BEHANDELING VAN SOLLICITATIES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. Kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf). Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 9 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 10 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 13 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
ICT, inkoop, overheid