Freelance opdrachten
Premium opdracht

Inkoopadviseur (allround op projectbasis)

  • Overijssel
  • SSC ONS
  • 9 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

110

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

13 oktober 2025

Opdrachtbeschrijving

Ben jij een ervaren inkoopadviseur die graag aan de slag gaat met diverse inkoopprojecten binnen het publieke domein? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die aanbestedingen begeleidt en inkoopprocessen optimaliseert voor verschillende overheidsorganisaties in de regio Zwolle. JE TAKEN - Begeleiden van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen. - Adviseren en ondersteunen van partners bij hun inkoopvraagstukken. - Stimuleren en professionaliseren van inkoopprocessen binnen gemeenten en provincies. - Werken aan inkooptrajecten op het gebied van vastgoed, gebiedsontwikkeling, facilitair, sociaal domein, ICT en inhuur & adviesdiensten. - Signaleren en anticiperen op de behoeften van de klant met betrekking tot gecontracteerde diensten. - Intensief samenwerken met contractmanagers en projectleiders van diverse partners. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid in de afgelopen 6 jaar. - Je bent minimaal 2 dagen per week beschikbaar op kantoor in de regio Zwolle. - Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met aanbestedingsrecht. - Ervaring met categoriemanagement, maatschappelijk verantwoord inkopen, duurzaamheid en circulariteit is een pré. - Bij voorkeur ben je in het bezit van NEVI I en NEVI II Publiek of vergelijkbare opleidingen. - Je bent communicatief sterk, klantgericht en hebt een proactieve houding. - Je bent een echte teamplayer die goed kan plannen en organiseren. VOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waardoor er geen sprake is van zelfstandigheid volgens de Wet DBA. - Het maximale uurtarief is 110 euro exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werk en parkeerkosten. - Je levert een CV aan van maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Integriteitsverklaring. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan in het handelsregister conform Waadi. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten hoger dan 400.000 euro. SELECTIEPROCEDURE Stap 1: CV's worden beoordeeld op de minimale eisen. Alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door naar stap 2. Stap 2: CV's worden beoordeeld op aanvullende selectiecriteria zoals opleiding, ervaring en tarief. Stap 3: De opdrachtgever selecteert kandidaten voor een gesprek op basis van hun score en relevante ervaring. Stap 4: Het selectiegesprek vindt plaats met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. Kandidaten moeten op alle competenties minimaal een voldoende scoren. COMPETENTIES - Je bent een doener en sterk in plannen en organiseren. - Je hebt een enthousiasmerende en overtuigende inbreng. - Je werkt graag samen en bouwt relaties op met partners. - Je begeleidt en adviseert partners op een manier die het inkoopproces ontzorgt. - Je bent communicatief vaardig, klant- en resultaatgericht. - Je hebt een proactieve houding. WERKWIJZE EN PLANNING - De opdracht is hybride, met gemiddeld minimaal 2 dagen per week op kantoor in Zwolle. - Gesprekken vinden plaats op woensdag 15 oktober 2025. - Reacties op deze opdracht kunnen tot maandag 13 oktober 2025 09:00 uur ingediend worden. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
inkoop, overheid, contractmanagement, projectmanagement, duurzaamheid