Freelance opdrachten

Informatieadviseur

  • Nederland
  • Gemeente Winterswijk
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 september 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

4 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante freelance opdracht in de regio Winterswijk zoekt de opdrachtgever een ervaren informatieadviseur die snel beschikbaar is voor 32 tot 36 uur per week. JE TAKEN - Jij bent de schakel tussen het informatieteam en de rest van de organisatie. - Je ontwikkelt tactisch beleid binnen het informatiedomein en draagt bij aan de uitvoering hiervan. - Je stelt concrete adviezen op voor een toekomstbestendige informatievoorziening. - Je voert impactanalyses uit waarbij je wensen vanuit de organisatie vertaalt naar IT-oplossingen. - Je werkt nauw samen met de CISO, privacy officer en collega’s van informatie- en systeembeheer. - Je bent betrokken bij aanbestedingstrajecten en helpt werkprocessen te optimaliseren. - Je draagt bij aan de uitvoering van IT-implementaties. - Je vertaalt wettelijke ontwikkelingen naar passend informatiebeleid. - Je bent het aanspreekpunt voor de organisatie binnen het informatiewerkveld en sparringpartner voor functioneel beheerders. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met digitale informatie- en documentmanagementsystemen. - Je hebt minimaal 3 jaar ervaring binnen een complex IT-landschap. - Je bent een verbinder tussen techniek en business en kunt dit aantonen met voorbeelden. - Je hebt ervaring met het uitvoeren van IT-implementaties. - Je bent bereid minimaal 3 dagen per week fysiek aanwezig te zijn in Winterswijk. - Je woont binnen een straal van 75 kilometer van Winterswijk. - Je hanteert een maximaal uurtarief van 100 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee. BELANGRIJKE VOORWAARDEN - Er ontstaat geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking met de opdrachtgever. - De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Inschrijvers moeten hier rekening mee houden en dit kunnen waarborgen. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt vervuld op werkdagen maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - CV mag maximaal 5 pagina’s zijn, in het Nederlands opgesteld, met minimaal 2 referenties. - Motivatie moet door de professional zelf worden opgesteld en toegevoegd worden als één document achter het CV. - De gesprekken vinden plaats op maandag 11 augustus 2025. - Reacties kunnen worden ingediend tot maandag 4 augustus 2025 09:00. PROCEDURE - Stap 1: CV’s worden beoordeeld op minimumeisen. - Stap 2: Vijf beste kandidaten worden geselecteerd op basis van gunningscriteria. - Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt deze kandidaten en nodigt de beste uit voor een gesprek. - Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
informatie, IT, documentmanagement, privacy, beleid, implementatie