Freelance opdrachten

HR-medewerker

  • Nederland
  • Gemeente Epe
  • 2 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

4 november 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die als HR-medewerker met een sterke affiniteit voor recruitment het volledige HR-proces ondersteunt. Je bent de verbindende schakel tussen de organisatie en (toekomstige) medewerkers en richt je op het aantrekken, selecteren en onboarden van nieuw talent. Daarnaast zorg je ervoor dat de HR-processen soepel verlopen en denk je mee over diverse HR-projecten. JE TAKEN - Opstellen en plaatsen van vacatures in samenwerking met leidinggevenden. - Adviseren over recruitmentcampagnes en wervingskanalen. - Uitwerken van initiatieven rondom arbeidsmarktcommunicatie. - Coördineren van het sollicitatieproces en onderhouden van contact met kandidaten via werkeningelderland.nl. - Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in het HR-systeem. - Opstellen van arbeidsovereenkomsten, brieven en mutaties. - Ondersteunen bij verzuimregistratie. - Bijdragen aan de uitvoering van HR-projecten, zoals functiehuis of medewerkerstevredenheid. GEZOCHT PROFIEL - Affiniteit met recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. - Kennis van en ervaring met administratieve processen en informatie- en beheersystemen op het gebied van personeel. - Kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals arbeidsrecht en AVG. - Uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding. - Minimaal mbo-4 opleiding in HRM afgerond. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als HR-medewerker. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in werving en selectie. - Aantoonbare ervaring met het HR-systeem YouForce in de afgelopen 3 jaar. - Maximaal uurtarief van 65 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee. COMPETENTIES - Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. - Klantgerichtheid. - Samenwerken. - Besluitvaardigheid. - Plannen en organiseren. WERKWIJZE EN SELECTIE - De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder directe leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Er wordt geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking aangegaan. - CV's worden beoordeeld op de minimale eisen en geselecteerd op ervaring en relevante criteria. - De vijf best scorende kandidaten worden voorgedragen voor een selectiegesprek. - Tijdens het gesprek wordt getoetst op competenties en relevante ervaring. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - Het gaat om een opdracht voor 1 professional. - De functie is ingedeeld in schaal 7 of 8, afhankelijk van ervaring. - Er wordt gewerkt op werkdagen maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is niet mogelijk. - De kandidaat maakt gebruik van eigen apparatuur (BYOD). - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van de tussenpartij. - Reacties zijn mogelijk tot 4 november 2025, 09:00 uur. - Vragen kunnen tot 31 oktober 2025, 09:00 uur worden ingediend. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
hr, recruitment, administratie, arbeidsrecht, communicatie, projectmanagement