Freelance opdrachten

Handhavingsjurist

  • Nederland
  • Gemeente Voorst
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

1 januari 2026

Reageren voor

28 juli 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een tijdelijke opdracht van 32 uur per week zoekt de opdrachtgever een ervaren juridisch beleidsadviseur handhaving die het team komt versterken. De organisatie achter deze zzp opdracht bevindt zich in een fase van doorontwikkeling en wil de basis en structuur van werkprocessen en verantwoordelijkheden verbeteren. JE TAKEN - Afhandelen van handhavingszaken. - Opstellen en ontwikkelen van handhavingsbeleid. - Verbeteren en structureren van werkprocessen binnen handhaving. - Kritisch meedenken over het slimmer en consistenter inrichten van processen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving. - Je bent bereid om minimaal 2 dagen per week op locatie te werken. - Je bent in staat om integraal te werken en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. - Je bent analytisch, doortastend, proactief en kritisch ingesteld. - Je kunt gevraagd en ongevraagd adviseren. UITVOERINGSVOORWAARDE Belangrijk is dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. Dit betekent dat de zelfstandigheid volgens de Wet DBA niet volledig van toepassing is. Daarom komt deze opdracht niet in aanmerking voor zzp’ers, ongeacht of je een eenmanszaak of BV hebt. SELECTIEPROCEDURE Stap 1: Beoordeling van je cv op de minimumeisen. Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv’s op gunningscriteria zoals werkervaring, opleiding en motivatie. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek bij de opdrachtgever. Stap 4: Definitieve selectie op basis van het gesprek en competenties. Belangrijke criteria waar je op wordt beoordeeld: - Afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als juridisch beleidsadviseur handhaving. - Ervaring met het verbeteren van werkprocessen. - Persoonlijke motivatie die jouw geschiktheid voor deze opdracht duidelijk maakt. COMPETENTIES - Integraal werken - Communicatief vaardig - Analytisch - Doortastend - Proactief - Kritisch (tegen)denken - Gevraagd en ongevraagd adviseren ANDERE BELANGRIJKE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd op minimaal 2 dagen per week op locatie. - De functie is ingedeeld in functieschaal 10 conform de desbetreffende CAO. - Je ontvangt een laptop en/of telefoon van de opdrachtgever, BYOD is niet van toepassing. - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van het freelance platform. - Maximaal 5 pagina’s CV in het Nederlands, met minimaal 2 referenties en een door jou zelf geschreven motivatie. - Er wordt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. WERKTIJDEN EN PLANNING - Werkdagen in overleg, 32 uur per week. - Selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 31 juli 2025. - Reacties kunnen worden ingediend tot maandag 28 juli 2025, 09.00 uur. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
juridisch, beleid, handhaving, overheid, procesverbetering