Freelance opdracht

Functioneel Beheerder Klant

  • Apeldoorn
  • Het Kadaster
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

4 november 2024

Einddatum

30 april 2025

Reageren voor

13 oktober 2024

Opdrachtbeschrijving

Opdrachtomschrijving De opdrachtgever zoekt een gedreven functioneel beheerder voor een uitdagende ZZP opdracht. Deze rol biedt jou de kans om jouw expertise te benutten in een dynamische omgeving waarin vastgoeddata centraal staat. De organisatie achter deze ZZP opdracht registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Deze gegevens zijn cruciaal voor het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, zoals de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt en het in beeld brengen van leegstand. WAT GA JE DOEN? Als functioneel beheerder zorg je ervoor dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. Jij kent de wensen van gebruikers, luistert en weet de vertaalslag te maken in user stories en specificaties. Je focust je op processen in het klantdomein en de ondersteuning middels applicaties als SAP-CRM/ECC, web/online-toepassingen en een aantal andere pakketten. Je zorgt ervoor dat applicaties op een correcte wijze worden gebruikt en ondersteunt gebruikers bij dit gebruik. Je analyseert incidenten en lost eventuele fouten op die vanuit de monitoring van de systemen optreden. Daarnaast stel je gebruikershandleidingen en documentatie op en lever je een bijdrage aan projecten en de in beheergave van deze vernieuwingen, zoals vervanging van CRM. Verder speelt dit team een coördinerende rol in de centrale communicatie bij incidenten en onderhoud op meerdere applicaties. De functioneel beheerder die de opdrachtgever zoekt, is een stressbestendige, pragmatische duizendpoot die het leuk vindt om gebruikers te helpen en er niet tegenop ziet om dit te doen in een omgeving waar de druk regelmatig oploopt. Je weet hierin overzicht te bewaren, te prioriteren en zorgt samen met je collega’s dat het werk wordt uitgevoerd. Je gaat samenwerken met een multidisciplinair team bestaande uit beheerders, Product Owners en teamleden van de diverse teams die de software ontwikkelen en beheren. Je fungeert als aanspreekpunt voor de key users bij de andere diensten binnen de organisatie, zoals de collega’s van het klant contact centrum en klantadministratie. Je bent in staat om snel het benodigde netwerk op te bouwen en stapt makkelijk op collega’s en andere afdelingen af. Je bent bewust van je rol binnen de organisatie, klantvriendelijk en staat klaar voor de interne klanten maar durft ook grenzen te stellen. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - SAP-CRM - CMS-applicaties - Jira - Office VERANTWOORDELIJKHEDEN De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: - Vertalen van wensen in user stories - Functioneel beheer klantprocessen - Oplossen en coördinatie communicatie rondom incidenten - Opstellen gebruikershandleidingen en documentatie - Advisering gebruikers van de applicaties - Uitvoeren of ondersteunen van gebruikersacceptatietesten - Testen van user stories GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met functioneel beheer - Je bent bekend met SAP-CRM en CMS-applicaties - Je hebt kennis van Jira en Office - Je bent stressbestendig en pragmatisch - Je hebt goede communicatieve vaardigheden - Je bent klantvriendelijk, maar durft ook grenzen te stellen - Je kunt goed samenwerken in een multidisciplinair team Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
vastgoed, IT, software, beheer