Frontoffice Medewerker VMK / Casusregisseur
- Nederland
- Gemeente Berkelland
- 3 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
10 november 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
3 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een interessante freelance opdracht in het sociaal domein zoekt de opdrachtgever een ervaren casusregisseur met kennis van jeugd en gezin en SKJ-registratie voor 36 uur per week. Deze zzp opdracht biedt jou de kans om maatschappelijke impact te maken en samen te werken met betrokken professionals in een informele en prettige werkomgeving. OPDRACHT - Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van inwoners met vragen op het gebied van jeugd, gezin, zorg, welzijn, werk en inkomen. - Je versterkt de eigen kracht van inwoners door het inzetten van hun informele netwerk en samenwerking met buurtpartners. - Je behandelt casuïstiek binnen jeugd en gezin en WMO-vraagstukken, met een focus op GGZ 18+ waar nodig. - Je voert brede leefgebiedsvragen uit, stelt samen met de inwoner een plan op en coördineert de benodigde ondersteuning. - Je monitort de voortgang en past het plan aan waar nodig. - Bij veiligheidsrisico’s neem je duidelijke stelling en werk je samen met het team Zorg en Veiligheid. - Je bent een teamplayer, reflecteert op je eigen handelen en kunt zelfstandig en resultaatgericht werken. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde hbo bacheloropleiding SPH, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (MD) of Social Work. - Aantoonbare werkervaring met indiceren op basis van de Jeugdwet en WMO. - In het bezit van een rijbewijs en eigen auto (vermeld dit in je cv). - Maximaal uurtarief van 94 euro exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender. - Woonachtig binnen 50 km van de standplaats. - Minimaal 3 jaar ervaring als casusregisseur binnen het sociaal domein bij een gemeente. - Ervaring met complexe hulpvragen binnen het sociaal domein is een pré. - SKJ-registratie is verplicht. COMPETENTIES - Je werkt met een brede blik en zoekt samen met de inwoner naar passende oplossingen. - Je stimuleert de eigen kracht van de inwoner en betrekt diens netwerk. - Je bent in staat om goed grenzen te stellen en om te gaan met werkdruk. - Je bent communicatief vaardig en gaat het gesprek niet uit de weg. - Je bent flexibel en hebt een positieve basishouding. - Je draagt bij aan de verdere professionalisering van de dienstverlening en teamontwikkeling. WERKWIJZE EN VOORWAARDEN - De opdracht is extern, er komt geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking tot stand. - De werkzaamheden vinden plaats onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever. - Hybride werken is mogelijk in overleg. - De werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. - De functie valt onder een functieschaal 9 volgens de CAO inlenersbeloning. - Voor deze opdracht wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Geheimhoudingsverklaring gevraagd. - Een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is vereist. - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn conform Waadi. SELECTIEPROCEDURE - Stap 1: Beoordeling van cv’s op minimumeisen. - Stap 2: Selectie van 10 cv’s op basis van ervaring, opleiding, beschikbaarheid en uurtarief. - Stap 3: Voorleggen van geselecteerde kandidaten aan de opdrachtgever. - Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit op het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De gesprekken vinden plaats op donderdag 16 oktober 2025 om 13:00 uur. - Reacties kunnen worden ingediend tot vrijdag 3 oktober 2025, 09:00 uur. - Vragen kunnen tot dinsdag 23 september 2025, 09:00 uur worden gesteld via het freelance platform. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.