Frontdeskmedewerker Burgerzaken
- Nederland
- Gemeente Voorst
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
31 december 2025
Reageren voor
8 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij gastvrij, klantgericht én op zoek naar een baan met betekenis? De opdrachtgever zoekt een enthousiaste frontoffice medewerker burgerzaken! Van rijbewijzen tot geboortes, van verhuizingen tot reisdocumenten — jij bent hét aanspreekpunt voor de inwoners. Wil jij het verschil maken aan de balie en zorgen voor een prettige, professionele dienstverlening? Lees snel verder en ontdek jouw nieuwe uitdaging. WIE ZIJN WIJ? Werken bij de opdrachtgever is werken in een open en informele sfeer. Door de kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. Medewerkers voelen zich betrokken en verantwoordelijk voor hun werk. De medewerkers maken het verschil in de dienstverlening – en jij straks ook! Er worden geen dikke rapporten geschreven, maar de mouwen worden opgestroopt om samen uitdagingen aan te gaan. Werken voor de opdrachtgever betekent werken voor álle inwoners. OPDRACHT Wat ga je doen? Als frontoffice medewerker burgerzaken ben jij het gezicht van de gemeente. Jij zorgt ervoor dat inwoners zich welkom voelen én snel geholpen worden. - Je beoordeelt en verwerkt aanvragen voor rijbewijzen en reisdocumenten. - Je houdt scherp in de gaten of alle documenten kloppen, volledig zijn en niet vervalst. - Je verwerkt verhuizingen, aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en verstrekt gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). - Naast je werk aan de balie verricht je ook andere taken binnen het brede vakgebied van burgerzaken. Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en plezier in je werk staan voorop. Jij maakt hét verschil in de ervaring van de inwoners! VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA 1. Een aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding. 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente. 3. Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken. 4. Aantoonbare werkervaring met MS Office in de afgelopen 3 jaar. 5. Woonachtend binnen een maximale afstand van 50 km vanaf Twello. 6. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij de opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur). 7. Aantoonbare afgeronde NVVB opleidingen. 8. Beschikbaar ook op de maandagavonden gedurende de gehele opdracht. SELECTIECRITERIA TE BEOORDELEN DOOR FLEXTENDER (WEGING, TOTAAL 100 PUNTEN) 9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente (50 punten). 10. Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar (50 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij aan het bovengenoemde profiel voldoet. COMPETENTIES - Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling) - Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk) - Klantgericht - Luisteren - Resultaatgericht werken - Samenwerken - Assertiviteit - Besluitvaardigheid - Kritisch - Plannen en organiseren - Nauwkeurigheid Benodigd aantal professionals: 1. BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Door de professional zelf geschreven motivatie. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di - wo - do - vr, maar in overleg. IS HYBRIDE WERKEN MOGELIJK: Niet mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 8 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. Ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit de opdrachtgever. Dit is ook het geval bij ZZP’ers. - Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 4 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 8 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.