Financieel adviseur
- Overijssel
- Gemeente Ommen
- 16 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
26 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor de afronding van diverse financiële werkzaamheden. Deze freelance opdracht biedt een unieke kans om te werken binnen een dynamische en betrokken gemeentelijke organisatie. Je zult werken aan belangrijke financiële documenten zoals de jaarrekening, kadernota, begroting en najaarsrapportage. Daarnaast draag je bij aan de ontwikkeling van managementinformatie door het creëren van dashboards en productbladen. JE TAKEN - Afronden van de jaarrekening 2024 en kadernota 2026. - Opleveren van de financiële zomerbrief 2025. - Opleveren van de begroting 2026. - Opleveren van de najaarsrapportage 2025. - Ontwikkelen van managementinformatie door het creëren van dashboards en productbladen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde financiële hbo bachelor opleiding. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als financieel adviseur met het (mede) opstellen van P&C producten zoals de jaarrekening, kadernota, begroting en/of najaarsrapportage binnen een gemeente of provincie. - Beschikbaar om te starten per maandag 2 juni 2025, voor 32 tot 36 uur per week. - Sterke communicatieve vaardigheden (woord en geschrift). - Verbindend, overtuigingskracht, resultaatgericht en politiek en bestuurlijk sensitief. PRE'S - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als financieel adviseur binnen een gemeente of provincie (40 punten). - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het opstellen van de begroting (35 punten). - Aantoonbare werkervaring met SAP Civision (20 punten). - Bereidheid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij de opdrachtgever in dienst te treden (5 punten). WERKWIJZE Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie op basis van gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met de opdrachtgever. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Kandidaten die niet geselecteerd worden, ontvangen bericht. OVERIGE INFORMATIE - De functie is ingedeeld in functieschaal 10 volgens de CAO van de opdrachtgever. - Hybride werken is mogelijk. - De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 27 mei 2025. Uitnodigingen worden uiterlijk maandag 26 mei 2025 verstuurd. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Integriteits- en Geheimhoudingsverklaring. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio geldt een Social Return (SROI) verplichting. Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 22 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en antwoorden worden op dezelfde dag gepubliceerd op de website van Flextender. Vragen over de procedure kunnen telefonisch gesteld worden via 035-7510777. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.