Freelance opdrachten

Extern adviseur werkprocessen ondernemersdienstverlening

  • Nederland
  • Gemeente Lochem
  • 19 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

17 oktober 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever is op zoek naar een ervaren freelancer die kan bijdragen aan het verbeteren van de dienstverlening aan ondernemers binnen een dynamische gemeentelijke omgeving. Deze opdracht richt zich op het optimaliseren van processen en het versterken van de samenwerking tussen verschillende afdelingen om zo een toekomstbestendige en klantgerichte aanpak te realiseren. Het doel is om ondernemers sneller, eenduidig en professioneel te ondersteunen, wat bijdraagt aan de economische vitaliteit van de regio. JE TAKEN - Analyseren van huidige werkprocessen en identificeren van knelpunten in communicatie en dienstverlening. - Ontwikkelen van voorstellen voor verbeterde werkprocessen en heldere werkafspraken. - In kaart brengen van taken, verantwoordelijkheden en eigenaarschap binnen de organisatie. - Opstellen van een borgingsvoorstel en begeleiden van de implementatie van verbeteringen. - Adviseren over de doorontwikkeling van het digitale ondernemersloket. - Inhoudelijke ondersteuning bieden bij actuele economische vraagstukken. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaar werkervaring in procesoptimalisatie en organisatieontwikkeling, bij voorkeur binnen de (semi) publieke sector. - Minimaal 2 jaar ervaring met advisering op het gebied van economie. - Aantoonbare ervaring met directe dienstverlening aan ondernemers en het verbeteren van de klantbeleving. - HBO bachelor diploma afgerond. - Bereidheid om hybride te werken en eigen apparatuur te gebruiken (BYOD). - Maximaal uurtarief van 140 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee. COMPETENTIES - Procesgericht: je kunt processen analyseren, verbeteren en duurzaam borgen. - Dienstverleningsgericht: je zet de ondernemer centraal en vertaalt dit naar professionele dienstverlening. - Analytisch: je herkent snel knelpunten en vertaalt deze naar praktische oplossingen. - Communicatief: je schakelt helder met ondernemers, collega’s en bestuur. - Samenwerken: je verbindt afdelingen en stimuleert eigenaarschap. - Resultaatgericht: je realiseert blijvende verbeteringen en tastbare resultaten. - Draagvlak creëren: je bent vaardig in het creëren van draagvlak binnen de organisatie. WERKWIJZE EN SELECTIE - De opdracht wordt flexibel ingevuld en hybride werken is mogelijk. - CV’s worden beoordeeld op minimale eisen en gunningscriteria zoals werkervaring en relevante projecten. - De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Facturatie verloopt via een speciale module van het freelance platform. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. META INFORMATIE meta_title: Freelance opdracht procesoptimalisatie en dienstverlening ondernemers meta_description: Freelance opdracht in Nederland voor procesoptimalisatie en verbeteren klantbeleving bij ondernemers. Max uurtarief 140 euro. Reageer nu via het freelance platform. INTRODUCTIETEKST Verbeter de dienstverlening aan ondernemers met jouw expertise in procesoptimalisatie binnen een gemeentelijke omgeving. INDUSTRIES - economie - procesoptimalisatie - dienstverlening - organisatieontwikkeling - digitalisering - overheid - communicatie - projectmanagement

Bekijk externe opdracht
Tags:
economie, procesoptimalisatie, dienstverlening, organisatieontwikkeling, digitalisering, overheid, communicatie, projectmanagement