Ervaren secretaris Commissie bezwaar algemene zaken
- Nederland
- 1Stroom
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
10 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren secretaris voor de Commissie Bezwaar Algemene Kamer. Deze commissie behandelt bezwaarschriften over diverse onderwerpen zoals omgevingsrecht, verkeer, subsidies, algemene juridische zaken en andere niet-specifieke sociale zaken. Vanwege de plotselinge uitval van de vaste secretaris is er behoefte aan een freelancer die de werkvoorraad snel kan inventariseren en de nodige maatregelen kan treffen om te zorgen dat de bezwaren tijdig en deskundig worden afgehandeld. JE TAKEN - Inventariseren van de huidige werkvoorraad. - Implementeren van interventies om de werkvoorraad op orde te brengen. - Behandelen van bezwaarschriften over diverse onderwerpen. - Voorbereiden en begeleiden van hoorzittingen op maandagavonden. - Schrijven van adviezen en besluiten. - Ondersteunen van de commissie bij de afhandeling van bezwaarschriften. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris van een bezwaarcommissie in de afgelopen 5 jaar. - Een afgeronde rechtenopleiding op hbo-niveau. - Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsinstelling in de afgelopen 3 jaar. - Ervaring met het inspringen in een lopende werkvoorraad en het op orde brengen hiervan. - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris van een bezwaarcommissie. - Beschikbaar per 1 augustus 2025 voor 12 tot 20 uur per week. COMPETENTIES - Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk) - Klantgericht - Tactisch gedrag - Resultaatgericht werken - Organiseren - Analyserend vermogen - Plannen en organiseren WERKTIJDEN EN LOCATIE De kandidaat is vrij in het kiezen van de werkdagen. Hoorzittingen vinden plaats op maandagavonden. Hybride werken is mogelijk. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling van cv’s op minimumeisen. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie van 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. De 5 beste kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek met de opdrachtgever. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek waarin de competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De functie is ingedeeld in functieschaal 9 volgens de CAO van de opdrachtgever. - Flextender brengt €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. - Cv-eisen: maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - BYOD: de kandidaat moet gebruik maken van eigen apparatuur. - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van Flextender. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 16 juli 2025. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 14 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang. Meer informatie: Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 juli 2025. De vragen en antwoorden worden op dinsdag 8 juli 2025 gepubliceerd op de website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen via 035-7510777. De reactietermijn van deze opdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09:00. Reageer via de link onderaan deze pagina.