Freelance opdrachten

Documentalist Z&D "vijf sluizen" V&R

  • Goes (on-site)
  • Rijkswaterstaat
  • 51 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

78.25

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2025

Einddatum

1 oktober 2026

Reageren voor

29 september 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een omvangrijke onderhoudsopdracht zoekt de organisatie achter deze zzp opdracht een gedreven Adviseur Documentmanagement die het beheer van het Document Management Systeem (DMS) op zich neemt. JE TAKEN - Beheren van archivering binnen het DMS door registratie, metadatering, ordening en classificatie van documenten. - Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix. - Verlenen en intrekken van autorisaties voor het DMS. - Maken van standaardweergaven en zoekvragen in het DMS op basis van de behoeften van projectmedewerkers. - Instrueren en coachen van (nieuwe) projectmedewerkers zodat zij zelfstandig en correct met documentbeheer omgaan. - Toevoegen, ordenen, waarderen, selecteren en muteren van dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Zorgen voor een actueel projectarchief en het tijdig beschikbaar stellen van juiste informatie. - Melden van storingen aan Lokaal Functioneel Beheer en doorgeven van verbetervoorstellen voor applicaties. GEZOCHT PROFIEL - HBO denk- en werkniveau of een afgeronde MBO-opleiding in informatiemanagement of een gelijkwaardige opleiding. - Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met Document Management Systemen en digitaal archiveren. - Kennis van (documentair) informatiebeheer en het gebruik van DIM-gerelateerde ICT-middelen. - Zelfstandig kunnen opstellen van werkinstructies en handleidingen. WENSEN - Kennis van relevante wet- en regelgeving zoals Woo, AVG, Aw, BIHR en metadata toepassingsmodellen. - Ervaring met recordmanagement in M365 SharePoint. - Ervaring binnen een overheidsinstelling. - Bekendheid met archiveringssoftware zoals SharePoint Connect. COMPETENTIES - Analytisch denkvermogen en het leggen van verbanden. - Klantgerichte en dienstverlenende instelling. - Hands-on mentaliteit met focus op werkbare oplossingen. - Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, inclusief rapportage en instructies opstellen. - Didactische vaardigheden voor het begeleiden van gebruikers. - Luistervaardigheid en nauwkeurigheid. - Omgevingsbewustzijn en proactieve houding. - Plannen, organiseren en zelfontwikkeling. - Zelfstandigheid met initiatief nemen en samenwerking zoeken waar nodig. RESULTAAT VAN DE OPDRACHT - Een projectarchief dat voldoet aan de afspraken en kwaliteitseisen van de opdrachtgever. - Actuele middelen voor documentbeheer en archivering zoals autorisatiematrix, werkinstructies en ordeningsstructuur. ARBEIDSVOORWAARDEN - Uurtarief tussen €65,- en €78,25 exclusief BTW. - Geen inzet als zzp'er mogelijk. - Optie tot verlenging van de opdracht, mogelijk tot 3 keer 12 maanden. INTERESSE? Reageer dan snel via de link onderaan deze pagina en stuur uiterlijk 29 september 2025 voor 09:00 uur je recente CV in Word-formaat mee met een onderbouwing van je ervaring en je all-in uurtarief exclusief BTW. Let op: Geen foto of persoonsgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn-profiel mogen op het format zichtbaar zijn. Ook mogen er geen leveranciersgegevens zichtbaar zijn. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
informatiebeheer, archief, digitalisering, overheid, administratie