DiM'er project Werpsterhoek HOL (*VNR-76962)
- Leeuwarden (on-site)
- Rijkswaterstaat
- 8 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 78.25
Uren per week ?
16
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2025
Einddatum
1 november 2026
Reageren voor
10 november 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een interessante freelance opdracht binnen documentbeheer zoekt de opdrachtgever een ervaren freelancer die het beheer van archivering en documentmanagement kan verzorgen volgens de richtlijnen van het project. JE TAKEN - Beheren van het archief in het document management systeem door onder andere registreren, metadateren, ordenen en classificeren van documenten. - Zorgen voor een actueel ordeningsplan en waarderen van dossiers. - Autoriseren van medewerkers en het opstellen en bijhouden van een autorisatiematrix. - Geven van training en instructie aan projectmedewerkers om hen bewust te maken van hun taken en verantwoordelijkheden rondom documentbeheer. - Coachen van medewerkers zodat zij zelfstandig en adequaat hun taken uitvoeren. - Maken van standaardweergaven en zoekvragen in het document management systeem op basis van de behoeften van gebruikers. - Toevoegen, ordenen, waarderen en muteren van (sub)dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Toezien op correcte verwerking van inkomende, interne en uitgaande documenten volgens de geldende kaders. - Tijdig beschikbaar stellen van juiste informatie aan de juiste personen, inclusief routeren van post en e-mailstukken. - Melden van storingen aan het lokaal functioneel beheer en signaleren van verbeterpunten voor applicaties. GEWENST RESULTAAT Een volledig ingericht en actueel projectarchief dat voldoet aan de gemaakte afspraken en kwaliteitseisen, inclusief actuele middelen zoals autorisatiematrix, werkinstructies, handleidingen en ordeningsstructuur. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met document management systemen en digitaal archiveren. - Afgeronde HBO-opleiding in informatiemanagement of een vergelijkbare richting. - Minimaal 2 jaar ervaring met documentair informatiebeheer en het gebruik van DIM-gerelateerde middelen. - Ervaring met het zelfstandig opstellen van werkinstructies en handreikingen. - Analytisch denkvermogen en het vermogen verbanden te leggen. - Dienstverlenende en klantgerichte instelling. - Hands-on mentaliteit met focus op werkbare oplossingen. - Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, inclusief rapportage en didactische vaardigheden. - Nauwkeurigheid en omgevingsbewustzijn. - Proactieve houding en zelfstandigheid in plannen en organiseren. - Bereidheid tot zelfontwikkeling en initiatief nemen. WENSEN - Kennis van en ervaring met grootschalige GWW-projecten met een financiële omvang vanaf 100 miljoen euro. - Bekendheid met relevante wet- en regelgeving zoals WOO, AVG, AW, BIHR en toepassingsmodellen voor metadata. - Ervaring met recordmanagement in M365 SharePoint. ARBEIDSVOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd op freelance basis, met een all-in uurtarief exclusief BTW tussen 65 en 78,25 euro. - Geen zzp-inzet mogelijk. - Optie tot verlenging van de opdracht, maximaal drie keer 12 maanden. INTERESSE? Stuur uiterlijk 10 november 2025 voor 11:00 uur je recente CV in Word-formaat, inclusief een onderbouwing van je ervaring en vaardigheden als voorblad, plus je gewenste uurtarief exclusief BTW. LET OP - Geen foto of persoonsgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn-profiel toevoegen. - Geen bedrijfs- of leveranciersgegevens zichtbaar op het format. Lijkt deze freelance opdracht op het gebied van documentbeheer en archivering je iets en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.