Freelance opdrachten

DiM'er project ViA15

  • Arnhem (on-site)
  • Rijkswaterstaat
  • 24 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

70.75

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 mei 2025

Einddatum

1 mei 2026

Reageren voor

10 april 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht binnen het informatiemanagement. De opdracht dient te worden uitgevoerd binnen de richtlijnen van het project en omvat het beheer van de archivering in het document management systeem door projectmedewerkers. Dit beheer vindt plaats tijdens activiteiten zoals registreren, metadateren, ordenen en classificeren (vertrouwelijkheid) van documenten en informatie. JE TAKEN - Zorgen voor een actueel ordeningsplan, waarderen van de dossiers en autoriseren van medewerkers. - Geven van training en opleiding aan projectmedewerkers en zorgen voor de benodigde middelen. - Coachen van projectmedewerkers zodat zij zich bewust zijn van hun taken en verantwoordelijkheden met betrekking tot documentbeheer en archiefvorming. - Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix. - Verlenen en intrekken van autorisaties tot het gebruikte document management systeem. - Maken van relevante standaardweergaven of standaard zoekvragen in het document management systeem naar behoefte van de medewerkers. - Instrueren van (nieuwe) projectmedewerkers zodat zij de eigen taken met betrekking tot documentbeheer en archiefvorming zelfstandig en adequaat kunnen uitvoeren. - Toevoegen, ordenen, waarderen en selecteren, en muteren van nieuwe (sub)dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Actueel houden van alle documenten die bij het beheren van het projectarchief horen. - Verplaatsen van documenten en/of (sub)dossiers. - Toezien op het juist verwerken van inkomende, interne en uitgaande documenten conform kaders, en het tijdig beschikbaar stellen van de juiste informatie aan de juiste persoon (routeren van post- en e-mailstukken). - Melden van storingen aan Lokaal Functioneel Beheer (LFB), bijvoorbeeld afdeling Informatievoorziening en Beheer (IV-B). - Inventariseren en melden van verbetervoorstellen ten behoeve van applicaties in de vorm van functionele wensen conform het proces van LFB. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal HBO denk- en werkniveau met een afgeronde MBO opleiding in het vakgebied van informatiemanagement of een gelijkwaardige opleiding. - Meer dan 2 jaar aantoonbare werkervaring met het Document Management Systeem (DMS): Connect en het vakgebied van digitaal archiveren. - Ervaring met en kennis van (documentair) informatiebeheer en -dienstverlening, en het gebruik van DIM gerelateerde ICT-middelen. - Zelfstandig werkinstructies en handreikingen kunnen opstellen. WENSEN - Kennis van en ervaring met (grootschalige) GWW-projecten (>50mln). - Kennis van relevante kaders en regelgeving (bijv. Woo, AVG, Aw, BIHR, Toepassingsmodel metadata). - Ervaring met recordmanagement in de M365 SharePoint applicatie. - Mate van voldoen aan de genoemde competenties. COMPETENTIES - Analytisch denkvermogen (verbanden kunnen leggen). - Dienstverlenende en klantgerichte instelling. - Hands-on mentaliteit (denken in mogelijkheden en werkbare oplossingen). - Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, waaronder rapportages en hulpmiddelen kunnen opstellen. - Didactische vaardigheden voor instrueren en begeleiden van gebruikers. - Luisteren (de vraag achter de vraag kunnen achterhalen). - Nauwkeurigheid. - Omgevingsbewustzijn (weten wat er binnen de organisatie speelt). - Pro-actieve instelling. - Plannen en organiseren (zelfstandig je eigen werk indelen en deadlines zonder stress halen). - Zelfontwikkeling (leren van je omgeving en situaties, en dit toepassen op je werk). - Zelfstandigheid (je werk zelfstandig uitvoeren, initiatief nemen om zaken te verbeteren en collega's opzoeken als je ze nodig hebt). ARBEIDSVOORWAARDEN Interesse? Stuur dan uiterlijk 10 april 2025, voor 12.00 uur je recente CV in Word plus onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 55,- / € 70,75. Optie tot verlenging: Ja, 6 x 12 maanden. Start met 24 uur per week, later mogelijk naar 32 uur per week. BIJZONDERHEDEN AVG: Geen foto. Geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
informatiemanagement, IT, documentbeheer, projectmanagement