Freelance opdrachten

DiM'er B Sluizen + V&R objecten IJsselmeergebied Nijkerkesluis

  • Utrecht (on-site)
  • Rijkswaterstaat
  • 5 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

78.25

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2025

Einddatum

1 oktober 2026

Reageren voor

12 november 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante freelance opdracht zoekt de opdrachtgever een gedreven freelancer die verantwoordelijk is voor het beheer van archivering binnen een document management systeem. Deze opdracht speelt zich af binnen een projectomgeving waar het archiefbeheer een cruciale rol vervult bij het organiseren, classificeren en waarderen van documenten en informatie. JE TAKEN - Beheren van de archivering in het document management systeem, waaronder SharePoint en Hummingbird. - Registreren, metadateren, ordenen en classificeren van documenten en informatie, met aandacht voor vertrouwelijkheid. - Zorgen voor een actueel ordeningsplan en waarderen van dossiers. - Autoriseren van medewerkers en beheren van toegangsrechten. - Geven van training en opleiding aan projectmedewerkers over documentbeheer en archiefvorming. - Coachen van projectmedewerkers om bewustzijn te creëren over hun taken en verantwoordelijkheden. - Regisseren bij het opzetten van het digitale projectarchief in SharePoint. - Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix. - Maken van standaardweergaven en zoekvragen in het document management systeem. - Toevoegen, ordenen, waarderen, selecteren en muteren van (sub)dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Toezien op correcte verwerking van inkomende, interne en uitgaande documenten volgens de geldende kaders. - Routeren van post- en e-mailstukken naar de juiste personen. - Melden van storingen aan het lokaal functioneel beheer en aandragen van verbetervoorstellen voor applicaties. LOCATIE EN WERKTIJDEN De vaste kantoordagen zijn maandag en dinsdag, waarbij je regelmatig op locatie aanwezig bent in Utrecht. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde mbo-opleiding in informatiemanagement of gelijkwaardig. - Aantoonbare ervaring met Document Management Systemen en digitaal archiveren. - Kennis van documentair informatiebeheer en dienstverlening. - Ervaring met het schrijven van handreikingen en werkinstructies. - Affiniteit met grootschalige projecten in de grond-, weg- en waterbouw (GWW). WENSEN - Ervaring binnen een grote overheidsorganisatie is een pré. - Kennis van relevante wet- en regelgeving zoals Woo, AVG en toepassingsmodellen voor metadata. - Ervaring met recordmanagement binnen Microsoft 365 SharePoint. COMPETENTIES - Analytisch denkvermogen en het leggen van verbanden. - Dienstverlenende en klantgerichte instelling. - Hands-on mentaliteit met focus op werkbare oplossingen. - Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, inclusief didactische vaardigheden. - Nauwkeurigheid en omgevingsbewustzijn. - Proactieve houding en zelfstandigheid. - Goede planning en organisatie van eigen werkzaamheden. - Bereidheid tot zelfontwikkeling. RESULTAAT VAN DE OPDRACHT Een volledig ingericht en actueel projectarchief dat voldoet aan de afgesproken kwaliteitseisen, inclusief actuele middelen zoals autorisatiematrix, werkinstructies en ordeningsstructuur. ARBEIDSVOORWAARDEN - Uurtarief tussen €39,- en €78,25 exclusief BTW. - Geen inzet als zzp’er mogelijk. - Optie tot verlenging van de opdracht tot drie keer twaalf maanden. INTERESSE? Ben jij de freelancer die deze belangrijke rol op zich wil nemen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina met je recente cv in Word, een onderbouwing van je ervaring en je all-in uurtarief exclusief BTW. Vergeet niet dat je geen foto of persoonsgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn-profiel mag meesturen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
informatiebeheer, documentmanagement, archivering, projectmanagement, overheid