Freelance opdrachten

Coördinator verantwoording Regio Deal

  • Overijssel
  • Gemeente Hardenberg
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

4

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

2 januari 2026

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever is op zoek naar een ervaren freelancer die het verantwoordingsproces van een omvangrijk Masterplan Woonzorg kan coördineren. Deze zzp opdracht richt zich op het organiseren en opleveren van integrale rapportages over de voortgang en financiën van een regionaal woonzorgproject, waarbij meerdere gemeenten betrokken zijn. JE TAKEN - Coördineren van het verantwoordingsproces namens de penvoerder. - Inrichten en bewaken van een verantwoordingssystematiek voor het Masterplan Woonzorg. - Verzamelen, controleren en verwerken van voortgangsinformatie uit verschillende gemeenten. - Afstemmen met projectleiders, financieel adviseurs en regiopartners. - Adviseren over de samenhang tussen inhoudelijke voortgang en financiële informatie. - Signaleren van risico’s en knelpunten en voorstellen van oplossingen. - Opleveren van concept- en definitieve voortgangs- en financiële rapportages. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding. - Minimaal 4 jaar werkervaring als projectmanager bij een overheidsinstelling in de afgelopen 10 jaar. - Minimaal 3 jaar ervaring in het vertalen van beleid en strategie naar uitvoerbare programma's binnen een overheidsinstelling. - Aantoonbare ervaring met Woonzorg aanvragen en subsidietrajecten bij gemeenten in de afgelopen 5 jaar. - Ervaring met sociaal domein en HR, strategisch advies en samenwerking met provincies en regionale partners is een pré. - Sterke competenties in project- en procescoördinatie, financieel inzicht, adviesvaardigheden, structureren en plannen, flexibiliteit en samenwerken. WAT BIEDT DE OPDRACHT? - Een uitdagende freelance opdracht binnen een groeiende en dynamische regionale samenwerking. - De kans om bij te dragen aan duurzame en inclusieve woonzorgprojecten. - Hybride werken is mogelijk, werkdagen in overleg van maandag tot en met vrijdag. - Een functie ingedeeld in schaal 11 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. PROCEDURE EN SELECTIE De selectie verloopt via een meerstapsproces waarbij eerst wordt gekeken naar de basisvereisten. Daarna volgt een vergelijking op aanvullende criteria zoals ervaring in het sociaal domein, strategisch advies en regionale samenwerking. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. BELANGRIJKE INFORMATIE - Maximaal 5 pagina’s CV in het Nederlands met minimaal 2 referenties. - VOG, geheimhoudingsverklaring, KvK-uittreksel en UEA-document worden gevraagd. - Eventueel personeel ter beschikking stellen vereist registratie conform Waadi. - Social Return verplichting geldt bij opdrachten boven €400.000. - Uurtarief kan worden aangepast volgens CBS-indexering. - Vragen kunnen tot 29 december 2025 09:00 uur worden ingediend. - Reageren kan tot 2 januari 2026 09:00 uur via de link onderaan deze pagina. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
overheid, projectmanagement, sociaal domein, financiën, advies