Freelance opdrachten

Contractbeheerder/medewerker inkoop (kwartiermaker)

  • Nederland
  • Veiligheidsregio Gelderland-Zuid
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

18 augustus 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

3 juli 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht binnen de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de registratie en archivering van contracten en inkoopafspraken in het ERP systeem en documentmanagementsysteem van de organisatie. Je haalt ongestructureerde inkoopinformatie op en vertaalt deze naar gestructureerde gegevens voor de contract- en financiële administratie. Daarnaast beheer je de contractinformatie, zorg je dat deze actueel en compleet blijft en onderneem je de benodigde acties, waaronder persoonlijk contact of overleg. JE TAKEN - Tijdige en juiste registratie en archivering van contracten, inkoopafspraken en bijbehorende informatie in het ERP systeem en documentmanagementsysteem. - Vertalen van ongestructureerde inkoopinformatie naar gestructureerde gegevens voor contract- en financiële administratie. - Beheer van contractinformatie en zorgen dat deze actueel en compleet blijft. - Voorzien van contractmanagers, contracteigenaren en inkoopadviseurs in hun informatiebehoefte en opstellen van rapportages op verzoek. - Ondersteunen van contracteigenaren, contractmanagers en inkoopadviseurs bij het opstellen en vastleggen van contractafspraken. - Ondersteunen in het gebruik van het contractbeheersysteem. - Bijhouden van (landelijke) ontwikkelingen op het gebied van bedrijfsvoering en administratieve processen en proactief meedenken over verbeteringen in het contractbeheer. - Verrichten van administratieve ondersteunende werkzaamheden voor inkoopadviseurs op het gebied van inkoopmeldingen, werkvoorraad, inkoopdossiers en inkooptrajecten of aanbestedingen. - Zelf invulling, vorm en richting geven aan de nieuwe functie binnen de organisatie. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer. - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van juridisch, commercieel, economisch en/of facilitair. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer. - Aantoonbare werkervaring met het opstellen van financiële rapportages. - Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen zoals ERP- en documentmanagementsystemen en inkooptools zoals spendanalyse en een aanbestedingskalender. - Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen en adviseren (kwartiermaken) op het gebied van contractbeheer. - Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van inkoop. - Kandidaat is woonachtig binnen een straal van 30 km van Nijmegen. - Bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden. COMPETENTIES - Proactieve en zelfstandige houding. - Goed in teamverband kunnen werken. - Goed kunnen plannen en organiseren en werken accuraat en nauwkeurig. - Goede contactuele eigenschappen en flexibele instelling. - Sterk in zowel verbaal als schriftelijk communiceren. - Lef om proactief in te zetten op ontwikkelingen en verbeteringen. - Goed kunnen analyseren en resultaatgericht werken met oog voor kwaliteit. Ben jij de freelancer die aan dit profiel voldoet en lijkt deze freelance opdracht je wat? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 9 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 30 juni 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 1 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 3 juli 2025, 09:00. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
administratie, inkoop, contractbeheer, overheid