Contractadministratie met inkoopaffiniteit
- Amersfoort
- EDSN
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
40
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 december 2025
Einddatum
5 mei 2026
Reageren voor
26 november 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een interim Contractadministrateur met affiniteit voor inkoop en wil je bijdragen aan de energietransitie? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die het administratieve proces rondom inkoop op orde houdt en verbetert in een dynamische en duurzame omgeving. JE TAKEN - Verwerken van contractverlengingen en -wijzigingen - Invoeren van inkooporders - Bevestigen van leveringen - Bijhouden van de contractdatabase - Zelfstandig oppakken van eenvoudige inkooptrajecten - Verlengen van contracten - Beheer van het P2P-proces - Beheer van de in-box inkoop e-mail - Helpen bij procesverbeteringen om het P2P-proces beter in te richten - Samenwerken en kennis delen met collega’s GEZOCHT PROFIEL - Ruime ervaring met operationele inkoop binnen professionele organisaties - HBO werk- en denkniveau - Pré: inkoopopleiding zoals Nevi 1 - Ervaring met Proquro is een plus - Kennis van het inrichten en verbeteren van P2P-processen OVER DE OPDRACHT Deze freelance opdracht wordt uitgevoerd bij een organisatie die zich inzet voor de verduurzaming van Nederland door het ontwikkelen van betrouwbare en innovatieve ICT-infrastructuur voor de energiesector. De organisatie groeit snel en professionaliseert haar processen om de energietransitie te ondersteunen. De opdracht is voor 32 tot 40 uur per week, locatie Amersfoort met hybride werken mogelijk. De duur is ongeveer 5 maanden met een marktconform tarief. Zowel zzp’ers als gedetacheerden kunnen reageren. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.