Freelance opdrachten

Consulent Werk/Accountmanager

  • Overijssel
  • Gemeente Hardenberg
  • 77 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

8 september 2025

Einddatum

8 maart 2026

Reageren voor

14 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever is op zoek naar een ervaren en zelfstandige freelancer die een belangrijke rol kan vervullen in het vergroten van de arbeidsparticipatie van inwoners met een afstand tot de arbeidsmarkt. Deze zzp opdracht richt zich op het begeleiden van mensen uit het landelijke doelgroepenregister en werkzoekenden met een uitkering naar duurzame plaatsing op de arbeidsmarkt. Daarnaast adviseer je werkgevers over de inzet van geschikte kandidaten en de bijbehorende regelingen. JE TAKEN - Voeren van intake- en diagnosegesprekken met kandidaten om hun arbeidsmogelijkheden in kaart te brengen. - Intensieve begeleiding en coaching van kandidaten richting passend en duurzaam werk. - Inzetten van re-integratie-instrumenten zoals loonkostensubsidie en jobcoaching. - Actief benaderen en adviseren van werkgevers over plaatsingsmogelijkheden en relevante wet- en regelgeving. - Onderhandelen en afspraken maken over werk- en ontwikkeltrajecten. - Verwerken van administratieve taken zoals het opstellen van contracten en toekennen van subsidies. - Bijwerken van dossiers, rapportages en systeemregistraties om administratieve achterstanden weg te werken. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo bacheloropleiding. - Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring als consulent werk en/of accountmanager met focus op mensen met een arbeidsbeperking. - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het inzetten van re-integratie-instrumenten zoals loonkostensubsidie en jobcoaching. - Ervaring met het voeren van intake- en diagnosegesprekken is vereist. - Je hebt aantoonbare ervaring met werkgeversbenadering en advisering over regelingen. - Je bent bekend met gemeentelijke systemen zoals Suite voor Sociaal Domein en Competensys. - Je bent in het bezit van rijbewijs B en beschikt over een auto. - Je kunt zelfstandig werken, bent resultaatgericht en nauwkeurig. - Je hebt coachend vermogen en sterke communicatieve vaardigheden. - Je bent in staat om snel te schakelen en administratieve werkzaamheden accuraat af te handelen. WERKWIJZE EN INZET Deze freelance opdracht betreft vervanging wegens langdurige ziekte binnen het team. De inzet is in eerste instantie 36 uur per week, met flexibiliteit om dit later terug te brengen tot minimaal 24 uur per week. Hybride werken is mogelijk, waarbij de werkzaamheden plaatsvinden van maandag tot en met vrijdag. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een geheimhoudingsverklaring en een uittreksel uit het Handelsregister. - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt volgens de Waadi. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten boven de €400.000 binnen het betreffende inhuurraamwerk. PROCEDURE - Je cv wordt beoordeeld op de minimum- en selectiecriteria. - De 10 best scorende kandidaten worden voorgelegd aan de opdrachtgever. - De opdrachtgever nodigt de beste kandidaten uit voor een selectiegesprek. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
sociale dienstverlening, arbeidsbemiddeling, coaching, administratie, advies