Freelance opdrachten

Consulent integrale toegang

  • Nederland
  • Gemeente Berkelland
  • 3 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

30 december 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante freelance opdracht binnen het sociale domein zoekt de opdrachtgever een ervaren consulent integrale toegang die zich richt op de ondersteuning van inwoners met diverse hulpvragen. Deze opdracht speelt zich af in een groene en landelijke omgeving waar je maatschappelijke impact kunt maken en veel vrijheid krijgt in je werk. JE TAKEN - Uitvoeren van integrale telefonische intakegesprekken om hulpvragen van inwoners helder te krijgen. - Verstrekken van informatie en advies over voorzieningen, wet- en regelgeving op het gebied van Wmo, Jeugdwet, Participatiewet, financiën en wonen. - Inzetten van het informele netwerk en samenwerken met buurtpartners om eigen kracht van inwoners te versterken. - Zelfstandig afhandelen van voorliggende voorzieningen waar mogelijk. - Snel schakelen tussen complexe en minder complexe hulpvragen. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt minimaal over een mbo 4 opleiding, bij voorkeur aangevuld met een hbo bachelor niveau. - Minimaal vijf jaar aantoonbare werkervaring als consulent integrale toegang. - Je hebt ruime ervaring met Suite4SocialeRegie en Suite4Sociaaldomein; vermeld dit duidelijk in je cv. - Je bent goed bekend met de Wmo, Jeugdwet, Participatiewet en wet- en regelgeving rondom financiën en wonen. - Je hebt uitstekende communicatievaardigheden en kunt goed doorvragen om hulpvragen helder te krijgen. - Je bent in staat om je grenzen aan te geven en staat stevig in je schoenen. - Je woont maximaal 50 kilometer van de standplaats Borculo. - Je bent beschikbaar van 1 februari 2026 tot en met 31 december 2026 voor ongeveer 15 uur per week. - Je hanteert een maximaal uurtarief van 86 euro exclusief BTW, inclusief reiskosten en overige vergoedingen. WERKWIJZE EN SELECTIE - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de opdrachtgever, zonder dat er een arbeidsrelatie ontstaat. - Je dient te voldoen aan de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). - Je cv wordt beoordeeld op de minimumeisen, waarna de beste kandidaten worden geselecteerd voor een verdere beoordeling op basis van ervaring en opleiding. - De top 10 kandidaten worden voorgelegd aan de opdrachtgever, waarna selectiegesprekken plaatsvinden. - Tijdens het selectiegesprek wordt vooral gelet op jouw competenties, zoals snel schakelen, communicatie en zelfverzekerdheid. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht biedt een hybride werkomgeving, waarbij afspraken in overleg gemaakt worden. - Er wordt gewerkt van maandag tot en met vrijdag. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Geheimhoudingsverklaring. - Indien van toepassing, dient de opdrachtnemer geregistreerd te zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt. - De gesprekken vinden plaats op donderdag 8 januari 2026 om 13:00 uur. - Vragen kunnen tot vrijdag 26 december 2025 09:00 uur ingediend worden. - Reageren kan tot dinsdag 30 december 2025 09:00 uur via de link onderaan deze pagina. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina en draag bij aan een betere leefomgeving voor inwoners in een landelijke gemeente.

Tags:
sociaal, zorg, welzijn, overheid, financiën, wonen