Freelance opdrachten
Premium opdracht

Consulent Budgetbeheer

  • Overijssel
  • Gemeente Zwolle
  • 6 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 januari 2026

Einddatum

1 juni 2026

Reageren voor

10 november 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die ervaring heeft met budgetbeheer en die kan bijdragen aan het ondersteunen van cliënten bij het op orde brengen en houden van hun financiële situatie. JE TAKEN - Opstellen van budgetplannen die inzicht en overzicht geven in de financiële situatie van cliënten. - Contact onderhouden met cliënten en instanties via telefonische spreekuren en e-mail. - Beheren van budgetbeheerrekeningen van cliënten. - Ondersteunen van diverse doelgroepen, waaronder dak- en thuislozen en statushouders, met specifieke afspraken rondom budgetbeheer. - Samenwerken met begeleidende instanties en regievoerders vanuit relevante wet- en regelgeving. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. - Je beschikt over een afgeronde hbo bacheloropleiding, bij voorkeur in de richting van sociaal werk of sociaal juridisch dienstverleningswerk. - Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als budgetbeheerder, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving. - Je hebt ervaring met contact leggen en onderhouden met schuldeisers. - Je hebt ervaring met het inwerken van collega’s op het gebied van budgetbeheer. - Je bent teamgericht, accuraat en hebt een klantvriendelijke en zakelijke werkhouding. - Je bent stresssensitief en hebt de motivatie om met hulpvragers te onderzoeken wat nodig is en dit mogelijk te maken. - Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderingen binnen het werkveld. - Je bent digitaal vaardig en kunt nieuwe systemen snel eigen maken. WERKWIJZE EN SELECTIE - Het is belangrijk dat je duidelijk in je cv aangeeft in hoeverre je voldoet aan het gevraagde profiel. - De selectie vindt plaats in meerdere stappen waarbij eerst wordt gekeken naar de minimale eisen en daarna naar aanvullende criteria zoals opleiding, ervaring met schuldeisers, budgetbeheer en het inwerken van collega’s. - De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin verder wordt getoetst op competenties. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. VOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waardoor er geen zelfstandigheid in de zin van de Wet DBA is. - Er mag geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaan tussen jou als freelancer en de opdrachtgever. - De functie is ingedeeld in functieschaal 8 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. - Het is mogelijk om hybride te werken, de werkzaamheden vinden plaats van maandag tot en met vrijdag. - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een Geheimhoudingsverklaring en een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan in het handelsregister conform Waadi. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten boven een bepaald bedrag. OVERIGE INFORMATIE - Je cv mag maximaal 5 pagina’s omvatten en dient minimaal 2 referenties te bevatten. - Vragen over de opdracht kunnen tot een bepaalde datum worden ingediend en de antwoorden worden gepubliceerd via het platform. - De reactietermijn voor deze opdracht sluit op een aangegeven datum. - De gesprekken vinden plaats op een vooraf bepaalde datum, kandidaten worden tijdig geïnformeerd over de voortgang. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
sociaal werk, financiën, administratie, klantenservice, maatschappelijk werk