Casusregisseur WMO / Front Office Medewerker
- Nederland
- Gemeente Berkelland
- 12 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
31 maart 2026
Reageren voor
28 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren consulent Wmo die graag een maatschappelijke bijdrage levert en op zoek is naar een uitdagende zzp opdracht? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die inwoners kan ondersteunen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Deze opdracht biedt jou de kans om jouw expertise in te zetten en de zelfredzaamheid van cliënten te bevorderen. JOUW TAKEN - Professioneel informeren, adviseren en ondersteunen van inwoners rondom Wmo-gerelateerde hulpvragen. - Verhelderen van de hulpvraag en in kaart brengen van compensatiemogelijkheden, met nadruk op eigen kracht en het netwerk van de zorgvrager. - Voeren van gesprekken en analyseren van de zorgvraag. - Verantwoordelijkheid dragen voor het gehele proces van aanvraag tot levering, inclusief regie over je eigen caseload. - Stellen van indicaties en maken van rapportages. - Werken met Suite4Sociale Regie. - Adviseren en beoordelen van voorliggende voorzieningen, Wmo voorzieningen, begeleiding en dagbesteding. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde hbo bachelor opleiding, bij voorkeur in SPH, MWD of Social Work. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als consulent Wmo in de afgelopen 7 jaar. - Ervaring met het beoordelen en aanvragen van klassieke Wmo voorzieningen zoals huishoudelijke hulp, woon- en vervoersvoorzieningen. - Aantoonbare ervaring met het adviseren en indiceren van maatwerkvoorzieningen binnen een gemeente, met minimaal één concreet voorbeeld. - In het bezit van rijbewijs B en eigen auto. - Je woont binnen 50 km van Borculo. - Maximaal uurtarief van 94 euro exclusief BTW, inclusief woon-werkverkeer en alle overige kosten. COMPETENTIES - Zelfstandig en proactief. - Klantgericht en communicatief vaardig. - Digitaal vaardig en verbindend. - Initiatiefrijk en probleemoplossend. WERKWIJZE EN SELECTIE De opdracht wordt uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waarbij geen arbeidsrelatie ontstaat. Dit betekent dat de zelfstandigheid volgens de Wet DBA niet volledig van toepassing is. De selectie verloopt via meerdere stappen: 1. Beoordeling van cv's op minimumeisen. 2. Vergelijking van cv's op gunningscriteria zoals werkervaring, opleiding en kennis van de sociale kaart. 3. Voorlegging van de top 10 kandidaten aan de opdrachtgever. 4. Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie, waarbij competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel en de competenties. OVERIGE INFORMATIE - De functie valt onder functieschaal 9 volgens de geldende CAO. - Het aantal benodigde professionals is 1. - Het cv mag maximaal 5 pagina’s beslaan, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. - De opdracht kan hybride worden uitgevoerd in overleg. - Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Geheimhoudingsverklaring. - Ook wordt een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) gevraagd. - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn volgens de Waadi. PLANNING EN REACTIE - Gesprekken vinden plaats op vrijdag 31 oktober 2025. - Kandidaten ontvangen uiterlijk woensdag 29 oktober 2025 bericht over hun uitnodiging. - Vragen kunnen tot vrijdag 24 oktober 2025 worden ingediend, antwoorden worden op maandag 27 oktober 2025 gepubliceerd. - Reageren kan tot dinsdag 28 oktober 2025, 09:00 uur via de link onderaan deze pagina. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.