Campagnemarketeer
- Utrecht
- NS (Nederlandse Spoorwegen)
- 20 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 85.00
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2025
Einddatum
31 maart 2026
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Als freelancer krijg jij de kans om een belangrijke rol te spelen in het vergroten van het aantal reizigers dat kiest voor de trein. De opdrachtgever zoekt een gedreven campagnemarketeer die met scherpe inzichten en creatieve concepten bijdraagt aan het werven van nieuwe klanten voor abonnementen en losse tickets. JE TAKEN - Je vertaalt reismotieven van consumenten naar aansprekende paid media campagnes. - Je bent verantwoordelijk voor het briefen van reclame- en mediabureaus. - Je beoordeelt creatieve concepten en mediaplannen en zorgt voor tijdige uitwerking. - Je monitort en stuurt campagnes bij op basis van tussentijdse evaluaties. - Je werkt nauw samen met specialisten op het gebied van CRM, content en data. - Je stemt af met diverse stakeholders binnen een dynamische en ondernemende omgeving. Concreet ga je aan de slag met: 1. Livegang van de campagne Weg=Weg Voorjaar - Briefing van bureaus (media en reclame) - Beoordeling en uitwerking van concepten en middelen - Beoordelen van het paid media plan - Briefen en uitwerken van interne media - Inregelen van het campagnedashboard - Bijsturen van de campagne op basis van resultaten 2. Livegang van de permissie werving campagne - Briefing van bureaus (media en reclame) - Beoordeling en uitwerking van concepten en middelen - Beoordelen van het paid media plan - Briefen en uitwerken van interne media - Bijsturen van de campagne op basis van resultaten 3. Livegang van de (herhaal) campagne nieuwe dienstregeling - Optimaliseren van middelen op basis van evaluaties - Optimaliseren van interne en externe mediaplannen en uitwerking - Bijsturen van de campagne op basis van resultaten 4. Analyse en advies rondom reizigerscommunicatie bij fraude - Analyseren van evaluaties en data over fraude - Uitwerken van een communicatieframework GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in marketing of een gerelateerde richting. - Je beschikt over minimaal 3 jaar relevante ervaring als campagnemarketeer. - Je hebt ervaring met het aansturen van reclame- en mediabureaus. - Je hebt brede kennis van e-mailmarketing, ervaring met Selligent is een pré. - Je weet hoe je paid en owned media optimaal inzet en optimaliseert, bijvoorbeeld met a/b-testen. - Je hebt ervaring met grote campagnes met veel impact, zoals TV en radio. - Je hebt een duidelijke visie op data-driven marketing en gepersonaliseerde communicatie. - Je durft je visie binnen de organisatie uit te dragen. - Je hebt kennis van analytics tools zoals Google Analytics. - Je bent op de hoogte van markttrends en ontwikkelingen binnen de consumentenmarkt. - Ervaring met agile werken en binnen corporate organisaties is een pré. - Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.