Freelance opdrachten

Business Analist DSO-LV

  • Nederland
  • Het Kadaster
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

23 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

Op zoek naar een uitdagende freelance opdracht als Business Analist? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer met ruime ervaring binnen een Agile omgeving en een passie voor business analyse. Deze opdracht biedt jou de kans om een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en het beheer van applicaties voor de Landelijke Voorziening Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO-LV). Je werkt nauw samen met ontwikkelteams, functioneel beheerders en andere collega's om maximale waarde te leveren aan de stakeholders. JE TAKEN - Samenwerken met product owners en andere business analisten om diensten te ontwikkelen en te verbeteren. - Uitvoeren van functionele en technische analyses in samenwerking met IT-teams. - Bijdragen aan de continue doorontwikkeling van diensten rondom het publiceren en weergeven van Omgevingsdocumenten en het monitoren van het DSO-LV. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde (bachelor) hbo-opleiding. - Minimaal 3 jaar ervaring met functionele en technische businessanalyses. - Kennis en ervaring met Omgevingswet, DSO-LV en bijbehorende standaarden is een pré. - Certificering op gebied van Informatievoorziening, SaFe, Modellering is een pluspunt. - Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. - Je bent resultaatgericht, analytisch, hebt adviesvaardigheid en overtuigingskracht, en je communiceert sterk zowel schriftelijk als mondeling. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - Agile - Scrum - Kanban - SAFe - JIRA - XML VERANTWOORDELIJKHEDEN De opdrachtgever is volop in ontwikkeling en dat geldt ook voor de DSO-LV. Dit biedt jou de kans om bij te dragen aan de verbetering van de dienstverlening. Je zult werken aan verschillende diensten ten behoeve van de DSO-LV, waarbij je nauw samenwerkt met andere business analisten, functioneel beheerders en IT-teams. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA - De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. - Een maximum uurtarief van € 103,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten. - Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 3 pagina’s A4. - De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift. - Minimaal een afgeronde (bachelor) hbo-opleiding. - Minimaal 3 jaar ervaring met functionele en technische businessanalyses. GUNNINGSCRITERIA (WEGING, TOTAAL 100 PUNTEN) - Kennis en ervaring met Omgevingswet, DSO-LV en bijbehorende standaarden (40 punten). - Certificering op gebied van Informatievoorziening, SaFe, Modellering (10 punten). - Motivatiebrief (50 punten). COMPETENTIES - Resultaatgericht. - Analytisch. - Adviesvaardigheid. - Overtuigingskracht. - Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk. - Kwaliteitsgericht. - Klantgericht. - Proactief en initiatiefrijk. BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. Kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Verificatiegesprek In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. TARIEF Maximaal € 103,00 exclusief BTW inclusief Flextender fee. Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 3 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord. OVERIGE INFORMATIE Conceptovereenkomsten Voor deze opdracht gaat de opdrachtgever een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: - Detacheringsovereenkomst Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden. CONTRACTPARTIJEN De opdrachtgever gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. FLEXTENDER ALS BEMIDDELAAR Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt de opdrachtgever gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met de opdrachtgever wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd. VOORWAARDEN Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2018) en de concept overeenkomst van de opdrachtgever, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen. GEHEIMHOUDINGSVERKLARING De opdrachtgever verplicht geselecteerde inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij de opdrachtgever ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden. VOG De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. WAADI Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 17-06-2025, 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 18-06-2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 26 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 25 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 23 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
IT, consultancy, overheid, software, projectmanagement