Budgetbeheerder
- Nederland
- Gemeente Zutphen
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
12 december 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren budgetbeheerder met kennis van schuldhulpverlening en op zoek naar een uitdagende zzp opdracht waarbij je direct impact maakt op het leven van inwoners? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die zelfstandig aan de slag kan met het begeleiden en ondersteunen van inwoners die moeite hebben om hun financiën op orde te krijgen. JE TAKEN - Zelfstandig opstarten en beheren van trajecten rondom budgetbeheer. - Uitvoeren van betalingen namens de cliënt. - Voeren van coachende gesprekken met cliënten over hun dagelijkse financiële situatie, zowel face-to-face als telefonisch. - Oplossen van knelpunten binnen de financiële situatie van inwoners. - Onderhouden van contacten met hulpverleners, leveranciers en schuldeisers. - Uitvoeren van administratieve taken zoals rapporteren, verwerken van betalingen en correspondentie. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal mbo4 werk- en denkniveau afgerond. - Aantoonbare werkervaring met schuldhulpverlening en budgetbeheer. - Minimaal 3 jaar ervaring met het werken in Stratech Perspectief (vermeld dit duidelijk in je cv). - Beschikbaar voor minimaal 16 uur per week, inclusief de vrijdagochtend. - Bereid om eigen telefoon en laptop te gebruiken (BYOD). - Maximaal uurtarief van 80 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee Flextender. - Bereidheid om Social Return on Investment (SROI) toe te passen indien de opdracht boven de 75.000 euro uitkomt. COMPETENTIES - Gestructureerd en zelfstandig kunnen werken. - Goed inlevingsvermogen en empathisch. - Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. - Flexibel en collegiaal ingesteld. - Oplossingsgericht en standvastig waar nodig. WAT BIEDT DE OPDRACHT? Je werkt in een dynamische, politiek-bestuurlijke omgeving waar je direct bijdraagt aan het verbeteren van de financiële situatie van inwoners. De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de opdrachtgever, waarbij zelfstandigheid binnen de kaders van de Wet DBA vereist is. Je krijgt de kans om met verschillende partners samen te werken en een verschil te maken voor mensen met geldstress. PROCEDURE EN SELECTIE De selectie bestaat uit meerdere stappen: - Stap 1: Beoordeling van je cv op de minimumeisen. - Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv’s op werkervaring en motivatie. - Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek met vertegenwoordigers van de opdrachtgever. - Stap 4: Eindselectie en gunning van de opdracht aan de meest geschikte kandidaat. LET OP: Je motivatie moet persoonlijk geschreven zijn en bijgevoegd worden als één document achter je cv. Je cv mag maximaal 5 pagina’s bevatten en moet minimaal 2 referenties bevatten. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Voor deze opdracht geldt een BYOD-beleid (gebruik van eigen apparatuur). - Social Return is onderdeel van deze opdracht; hierover vindt overleg plaats met een adviseur van de opdrachtgever. - De gesprekken vinden plaats op dinsdag 16 december 2025. - Vragen kunnen tot 10 december 2025 ingediend worden. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.