BRP Specialist Burgerzaken
- Nederland
- Gemeente Zaltbommel
- 27 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
7 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren BRP specialist die klaar is voor een nieuwe uitdaging binnen een dynamische gemeentelijke omgeving? De organisatie achter deze zzp opdracht zoekt een gedreven freelancer die zich bezighoudt met complexe burgerzaken en het beheer van de Basisregistratie Personen (BRP). JE TAKEN - Beoordelen en verwerken van buitenlandse brondocumenten - Verwerken van de eerste inschrijving in de BRP - Actualiseren en corrigeren van gegevens in de BRP - Verwerken van hervestigingsaanvragen - Uitvoeren van back-office werkzaamheden aan de balie, zoals (her)vestigingen vanuit het buitenland - Uitvoeren van adresonderzoeken en beoordelen van briefadressen - Opstellen van rapportages en vaststellen van procedures voor zelfevaluaties BRP - Uitvoeren van bijkomende baliewerkzaamheden indien nodig GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding - Aantoonbare afgeronde opleiding of cursus Burgerzaken - Minimaal 2 jaar werkervaring met BRP binnen de afgelopen 5 jaar - Aantoonbare ervaring met zelfevaluaties BRP en het opstellen van rapportages - Kennis van PINK en MS Teams - Minimaal 2 jaar ervaring binnen een gemeentelijke organisatie - Je bent leergierig en kunt snel nieuwe kennis en vaardigheden oppakken - Stressbestendig en hands-on mentaliteit - Flexibel inzetbaar op verschillende werkzaamheden, zowel baliewerkzaamheden als inhoudelijke BRP-taken - Positieve en dienstverlenende houding - Snel schakelen tussen verschillende onderwerpen en sterk in je schoenen staan VOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat - Je dient zelf te beschikken over een telefoon en laptop (BYOD - bring your own device) - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarden zoals beschreven in de opdracht - Maximaal 5 pagina’s CV, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties WERKWIJZE EN SELECTIEPROCES Stap 1: CV’s worden beoordeeld op de minimale eisen zoals opleiding en werkervaring Stap 2: De beste 5 kandidaten worden geselecteerd op basis van ervaring met zelfevaluaties BRP en werkervaring als BRP specialist binnen een gemeente Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt deze kandidaten op relevante werkervaring en geschiktheid Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie, waarbij competenties worden getoetst De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd over de uitkomst. OVERIGE INFORMATIE - De functie valt binnen functieschaal 8, conform de geldende CAO voor inlenersbeloning - De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van Flextender - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen, dagen in overleg, hybride werken is niet mogelijk - Gesprekken vinden plaats op donderdag 9 oktober 2025 - Reacties kunnen worden ingediend tot dinsdag 7 oktober 2025, 09:00 uur Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan het profiel? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.