Beleidsmedewerker RO
- Nederland
- Gemeente Lochem
- 14 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
9 juni 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
28 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening voor een tijdelijke ZZP opdracht. Deze freelance opdracht biedt een unieke kans om bij te dragen aan de fysieke leefomgeving van de gemeente. De organisatie achter deze ZZP opdracht heeft een informele cultuur en werkt nauw samen met inwoners en bedrijven om een duurzame en prettige leefomgeving te creëren. Met 300 medewerkers zetten zij zich dagelijks in voor de gemeenschap. JE TAKEN - Beoordelen en begeleiden van ruimtelijke initiatieven van conceptverzoek tot vergunningverlening. - Adviseren van initiatiefnemers, collega’s, bestuur en externe partijen over ruimtelijke vraagstukken. - Opstellen van ruimtelijke onderbouwingen en beoordelen van motiveringen zoals EFTAL. - Behandelen van aanvragen voor omgevingsvergunningen en afwijkingsbesluiten. - Schrijven van bestuurlijke adviezen en voorstellen voor college en gemeenteraad. - Bijdragen aan het opstellen, herzien en implementeren van het (tijdelijk en definitief) omgevingsplan. - Signaleren van kansen voor nieuwe ontwikkelingen binnen de fysieke leefomgeving. - Meewerken aan beleidsontwikkeling, gebiedsontwikkeling en ruimtelijke visies. - Vertegenwoordigen van de gemeente in overleggen en participatiebijeenkomsten. - Deelnemen aan multidisciplinaire overleggen zoals intake- en omgevingstafels. GEZOCHT PROFIEL - Een afgeronde opleiding planologie, ruimtelijke ordening, stedenbouw op hbo bachelor niveau. - Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het werkgebied RO van een overheidsorganisatie. - Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker RO. - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met beleidsontwikkeling en implementatie op RO gebied. - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met beoordeling van ruimtelijke initiatieven. - Competenties: analyseren, logisch redeneren, oplossingsgericht, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, empathisch vermogen, samenwerken, schriftelijke en mondelinge communicatie. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. WERKTIJDEN EN VERGOEDING - Werkdagen: Ma-di-wo-do-vrij / in overleg. - Hybride werken is mogelijk. - Functieschaal: 9 (maximaal €97 per uur). - Fee Flextender: €1,90 per gewerkt uur. - Maximaal 5 pagina’s CV, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. PLANNING - Gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 5 juni 2025. - Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 juni 2025 bericht. - Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet opdrachtnemer geregistreerd staan in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. - Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 26 mei 2025, 09.00 uur. - De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 28 mei 2025, 09.00 uur. - Voor meer informatie kun je contact opnemen met Flextender via telefoonnummer 035-7510777.