Beleidsadviseur Wonen en Zorg
- Nederland
- Gemeente Nijmegen
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
12 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
Werken voor een stad met ambitie. Dit is Nijmegen: de oudste stad van Nederland. Een levendige universiteitsstad met een rijke historie. Een aantrekkelijke winkelstad met een breed cultureel aanbod, Bourgondisch en gastvrij. Een stad die grenst aan mooie en uitgestrekte natuurgebieden, voor wie juist de rust zoekt. Een prachtige stad om in te wonen ... en te werken. OPDRACHT De opdracht zal worden uitgevoerd in het Opgaventeam Wonen en Zorg. Het opgaveteam bestaat uit een opgavetrekker en 4 teamleden. In december 2024 is de Nijmeegse woonzorgvisie met bijbehorende uitvoeringsagenda vastgesteld (nijmegen.nl/woonzorgvisie). Een groot deel van de opdracht is om uitvoering te geven aan acties uit de uitvoeringsagenda. Hierbij zal in eerste instantie de nadruk liggen op acties rondom het onderzoeken, inventariseren en verbeteren van de informatievoorziening vanuit de gemeente op het gebied van Wonen en Zorg. In de loop van het jaar zullen ook andere acties in het kader van bewustwordingscampagnes of vanuit moties of uitvoeringsagenda opgepakt kunnen worden. VERANTWOORDELIJKHEDEN Vanuit de communicatiestrategie van de gemeente is het de opdracht om het verbeteren van de informatievoorziening wonen en zorg: overzicht creëren qua mogelijkheden en regels, een gemeentelijk informatiepunt creëren en goede en toegankelijke informatie op de website. - Verzamelen informatievoorziening t.b.v. goed overzicht voor bewoners - Organiseren/opzetten gemeentelijk informatiepunt (aanspreekpunt) - Goede toegankelijk informatie op gemeentelijke website - Communicatie hierover: - Naar sleutelfiguren - Algemeen: Brug, Nieuwsbrieven etc. ORGANISEREN/VERBETEREN TOEGANKELIJKHEID INFORMATIE Acties uit uitvoeringsagenda: - Er is een laagdrempelig gemeentelijk informatiepunt waar inwoners met wonen en zorg vragen worden geholpen. Dit informatiepunt houdt rekening met inwoners die bijvoorbeeld laaggeletterd zijn of een migratieachtergrond hebben. - De informatievoorziening op de gemeentelijke website over wonen en zorg is verbeterd. Regels voor initiatieven op het gebied van wonen en zorg zijn vindbaar en duidelijk. - We maken een overzicht van de bestaande mogelijkheden in Nijmegen op het gebied van mantelzorg en wonen. We informeren Mantelzorg Nijmegen van Sterker Sociaal Werk, de STIPS en andere sleutelorganisaties zoals huisartsen actief over de mogelijkheden in Nijmegen om mantelzorg en wonen makkelijker te combineren. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met bestuurlijke processen. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het wonen en zorg gebied met communicatie naar en met bewoners. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur op het gebied van wonen en zorg binnen een gemeente in relatie tot de opdracht. SELECTIECRITERIA Te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten): - Aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur binnen een 100.000+ gemeente (30 punten): - tot 2 jaar (0 punten) - 2 jaar tot 3 jaar (10 punten) - 3 jaar tot 4 jaar (20 punten) - meer dan 4 jaar (30 punten) - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het opstellen/opzetten van een gemeentelijk informatiepunt (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten) - Aantoonbaar resultaatgericht op het beleidsgebied wonen en zorg, benoem hiervan minimaal 2 overtuigende voorbeelden (als voorblad toegevoegd) in het cv met maximaal 100 woorden (20 punten): - geen voorbeeld (0 punten) - 1 overtuigend voorbeeld (10 punten) - 2 overtuigende voorbeelden (20 punten) - Aantoonbaar beschikbaar op Woensdag en Donderdag op locatie (20 punten) - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten) Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet. COMPETENTIES - Communicatief vaardig - Samenwerking (afstemming afdeling communicatie) - Klantgericht - Resultaatgericht werken - Assertiviteit - Besluitvaardigheid - Organiseren - Plannen en organiseren BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1 BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie alle cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal max € 100,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dien je bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting). WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: Ja PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 19 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 15 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 7 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 9 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 12 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.