Freelance opdrachten

Baliemedewerker / Receptionist

  • Utrecht
  • BIJ12
  • 2 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

40

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

30 juni 2025

Einddatum

11 oktober 2025

Reageren voor

13 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

Ben jij gastvrij, representatief en geef je mensen graag een warm welkom? Dan zoekt de opdrachtgever jou! De organisatie achter deze ZZP opdracht ondersteunt provincies bij de uitvoering van het natuurbeleid, subsidieregelingen en opkomen voor standpunten van de provincies. Voor meer informatie kun je terecht op hun website. Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoekt de opdrachtgever een: Medewerker Facilitair (m/v) voor 28-40 uur per week. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams inkoop, financiën, HR, juridische zaken en facilitaire zaken. Deze teams ondersteunen de collega's van de organisatie. Als medewerker facilitair werk je in het team facilitaire zaken, dat bestaat uit een coördinator en 6 andere facilitair medewerkers. In totaal werken er zo’n 4.000 medewerkers bij de organisatie. JOUW WERKPLEK EN FUNCTIE De balie is jouw thuishaven. Deze staat in Utrecht. De organisatie is gevestigd in hartje Utrecht, op steenworpafstand van het centraal station. Op de begane grond van de vestiging bevindt zich het kantoor met 85 werkplekken. Op de 3e verdieping is het vergadercentrum met 9 vergaderzalen. Hier vergaderen medewerkers van de provincies, de organisatie en andere samenwerkingspartners. Op beide verdiepingen hebben we een balie waar bezoekers door onze receptionistes ontvangen worden. DIT GA JE DOEN Als medewerker facilitair ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en medewerkers. Je beantwoordt hun vragen, wijst ze de weg, maar verwerkt ook meldingen over bijvoorbeeld een storing van de printer of de koffieautomaat in behandeling. Verder beantwoord je telefoontjes die binnenkomen op ons algemene telefoonnummer. Ook houd je de keuken en koffieruimtes op orde, waaronder het in- en uitruimen van de vaatwasser en verzorgen van de koffieautomaat. Je behandelt aanvragen voor het boeken van een vergaderzaal en verzorgt het agendabeheer van deze zalen. Ook doe je bestellingen van bijvoorbeeld kantoorartikelen. Uitgifte en administratie van laptops en toegangsdruppels is ook een taak van de facilitair medewerker. DIT BEN JIJ - Je bent service- en klantgericht, gastvrij, vriendelijk en open. - Je bent flexibel en vindt het leuk om verschillende werkzaamheden te doen. - Je staat mensen (telefonisch) correct te woord en bent daarmee het visitekaartje van de organisatie. - Je hebt oog voor wat er moet gebeuren: een bezoeker die zit te wachten bied je met plezier een kopje koffie aan. - Je bent altijd bereid iemand te helpen, want dat geeft jou energie. - Je bent dienstverlenend en oplossingsgericht. - Je wordt er blij van als bezoekers zich welkom voelen en jouw collega’s dankzij goede voorzieningen prettig kunnen werken. - Je bent technisch handig, in die zin dat als het nodig is je een schroef in een muur kunt boren. - Je schrikt niet als collega's jou vragen stellen over de netwerkaansluiting van hun laptop. Verder heb je: - MBO werk- en denkniveau; - Mondelinge beheersing van de Nederlandse taal. Personen waarbij Nederlands de tweede taal is, zijn ook zeker welkom; - Minimaal 1 jaar ervaring als receptionist of vergelijkbare klantcontactfunctie; - Een BHV-diploma (dit is een pré). AANTAL UUR PER WEEK Voorkeur: - 40 uur: werktijden maandag tot en met donderdag 9.30-18.00 uur, vrijdag 8.30-17.00 uur - 32 uur: dinsdag tot en met donderdag 9.30-18.00 uur, vrijdag 8.30-17.00 uur - Andere mogelijkheden zijn 7 uur per werkdag; maandag of dinsdag tot en met donderdag 10.00-17.30 uur, vrijdag 8.30-16.00 uur Verlengingsopties: 3 x 3 maanden Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief). Gezien de werkzaamheden en schaalindeling is het niet mogelijk voor ZZP’ers om zich in te schrijven op deze uitvraag. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
facilitair, administratie, klantenservice, beheer