Freelance opdrachten

BAG Beheerder

  • Nederland
  • Gemeente Oude IJsselstreek
  • 6 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

13 november 2025

Opdrachtbeschrijving

Ben jij een ervaren BAG-beheerder die klaar is voor een nieuwe freelance opdracht waarbij je nauw samenwerkt met een gemeente? De organisatie achter deze zzp opdracht zoekt een gedreven freelancer die verantwoordelijk is voor het bijwerken, controleren en beheren van adres- en gebouwgegevens binnen de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). JE TAKEN - Fungeren als het primaire aanspreekpunt voor de BAG-registratie. - Administratief beheren van gegevens in relatie tot de BAG, waaronder: - Registratie van nieuwe objecten naar aanleiding van vergunningverlening en nieuwbouw. - Wijzigen van bestaande objecten bij mutaties zoals verbouw en sloop. - Verwerken van terugmeldingen vanuit andere basisregistraties zoals WOZ en BGT. - Verwijderen of archiveren van oude objecten. - Uitvoeren van kwaliteitscontroles op BAG-gegevens door: - Opsporen en oplossen van onjuistheden of verschillen in de BAG met behulp van diverse bronnen. - Zorgen voor continue verbetering van de datakwaliteit met behulp van het kwaliteitsdashboard. - Zorgen voor tijdige en correcte aanlevering van gegevens aan de landelijke voorziening (LV BAG). - Periodiek verantwoorden over de gegevenskwaliteit, zowel intern als tijdens de jaarlijkse ENSIA-ronde. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking mag ontstaan met de opdrachtgever. - Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding afgerond. - Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring als BAG-beheerder bij een gemeente. - Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met de Wet basisregistratie adressen en gebouwen (Wet BAG). - Minimaal 3 jaar ervaring als BAG-beheerder bij een gemeente is een pré. - Ervaring met Key2BAG en aanverwante processen die leiden tot mutaties in BAG, BRP, WOZ en BGT is gewenst. - Kennis van het intekenen van geometrie met AutoCAD wordt gewaardeerd. COMPETENTIES - Je werkt zelfstandig en neemt initiatief, maar zoekt ook de juiste afstemming met betrokkenen. - Je hebt oog voor detail en hecht veel waarde aan kwaliteit en accuratesse. - Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. - Je bent klantgericht en kunt goed luisteren. - Je toont doorzettingsvermogen en werkt resultaatgericht. - Je werkt graag samen en bent assertief en besluitvaardig. - Je beschikt over een kritisch en analyserend vermogen. WERKWIJZE EN SELECTIE De uitvoering van deze opdracht vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. Daarom voldoet deze opdracht niet aan de criteria voor zelfstandigheid volgens de Wet DBA. De organisatie accepteert daarom geen zzp’ers die als zelfstandige aan de slag willen zonder arbeidsrelatie. De selectie verloopt in meerdere stappen: 1. Beoordeling op minimumeisen op basis van je cv. 2. Vergelijkende beoordeling op aanvullende selectiecriteria. 3. Uitnodiging voor een selectiegesprek met vertegenwoordigers van de organisatie. 4. Definitieve gunning aan de beste kandidaat. De opdracht wordt ingedeeld in functieschaal 9 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht is hybride van aard, overleg over werkdagen is mogelijk. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Een geheimhoudingsverklaring is verplicht. - De opdrachtgever vraagt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). - Indien je personeel inzet, moet je geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt volgens de Waadi. - De opdrachtgever werkt met een bemiddelingsfee van 1,90 euro per gewerkt uur. PLAN VAN AANPAK - De gesprekken vinden plaats op woensdag 19 november 2025 tussen 13:30 en 15:30 uur. - Kandidaten ontvangen uiterlijk dinsdag 18 november 2025 bericht over hun uitnodiging. - Vragen kunnen tot maandag 10 november 2025 09:00 uur worden ingediend. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
overheid, administratie, data, gis, bouw, beheer