Freelance opdrachten

Auditor VIC

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • 14 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

2 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht. Met bijna 170.000 inwoners is de opdrachtgever een van de grotere gemeenten van Nederland en blijft groeien. Samen met zo'n 2.000 collega's werk je aan strategische doelen zoals het versterken van de stad als gezinsstad, duurzaamheid en een toeristisch toplandschap. JE TAKEN - Opstellen van een IC-plan per proces (analyse en risico-inventarisatie). - Uitvoeren van lijncontroles en testwerkzaamheden. - Opstellen van rapportages met bevindingen en adviezen t.a.v. risico’s en werkwijzen per proces. - Voeren van gesprekken met proceseigenaren. - Uitvoeren van audits in het kader van horizontaal toezicht met de Belastingdienst. - Werken aan fraudebeheersing en het tegengaan van misbruik & oneigenlijk gebruik. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een relevante opleiding (bijv. Accountancy, Interne controle, Auditing, Control) op minimaal HBO-niveau. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Verbijzonderde Interne Controle en procesbeheersing. - Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge adviesvaardigheden, analytisch vermogen en overtuigingskracht. - Je bent een teamplayer en vindt het leuk om samen met collega’s resultaten te behalen. - Je hebt enige fiscale kennis voor het uitvoeren van specifieke audits. VEREISTEN - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde. - Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. - Beschikbaar per 16 juni 2025. - Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. GUNNINGSCRITERIA - Vergelijkbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie (maximaal 70 punten). - Uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Flextender en overige kosten (maximaal 30 punten). BEWERKINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen door de inkoop van de gemeente. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek met de drie beste kandidaten. Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. PLANNING - Gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 5 juni 2025. - Reactietermijn loopt tot maandag 2 juni 2025, 09.00 uur. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet hij geregistreerd zijn in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt. - Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 26 mei 2025, 09.00 uur. - Vragen omtrent de procedure kunnen telefonisch gesteld worden via Flextender op telefoonnummer 035-7510777. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
accountancy, auditing, control, gemeente, financiën, fraudebeheersing