Arboadviseur
- Nederland
- Omgevingsdienst Rivierenland (ODR)
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
26 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren Arboadviseur voor een uitdagende ZZP opdracht in de regio Rivierenland. Je werkt samen met ruim 200 collega's aan een prettige, veilige en duurzame leefomgeving. Dit doe je voor en samen met 8 gemeenten en de provincie. De opdracht bestaat uit het actualiseren van het Arbobeleid, zodat de organisatie blijft voldoen aan de wet- en regelgeving en duurzame inzetbaarheid kan borgen. JE TAKEN - Actualiseren en vaststellen van het Arbobeleid in afstemming met interne stakeholders. - Beschrijven van het verzuimproces inclusief verantwoordelijkheden, rolverdeling, tijdlijnen en verankering van dit proces binnen de organisatie. - Implementeren van het verzuimproces in AFAS/HRM - Verzuim inclusief gebruikersinstructie/handleiding(en). - Voorstellen voor inrichting en borging van preventie binnen de organisatie, waarbij de preventiemedewerker een rol krijgt. - Trainen en deskundigheidsbevordering van het leidinggevende kader in gespreksvoering met verzuimende medewerkers. - Verzorgen van informatiebijeenkomsten voor medewerkers over verzuim. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Arbo beleidsontwikkeling en implementatie. - Je bent uiterlijk beschikbaar per 14 juli 2025. - Je beschikt over eigen IT-middelen (laptop, telefoon en toebehoren). SELECTIECRITERIA - Afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van HRM (20 punten). - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Arbo beleidsontwikkeling en implementatie (30 punten). - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met werken met en inrichting van AFAS/HRM - Verzuim (30 punten). - Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen en verzorgen van trainingen aan leidinggevend kader en verzorgen van informatiebijeenkomsten (10 punten). - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een lokale overheid en/of gemeenschappelijke regeling (10 punten). COMPETENTIES - Communicatief vaardig - Analytisch - Pro-actief - Oplossingsgericht - Samenwerkingsgericht - Resultaatgericht - Kritische gesprekspartner - Organisatiesensitief - Klantgericht - Luisteren - Doorzettingsvermogen - Tactisch gedrag WERKTIJDEN EN LOCATIE - De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - Het kantoor is gevestigd in Tiel, met parkeergelegenheid voor de deur en op loopafstand van het treinstation. PLANNING - Gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 30 juni 2025. - Uiterlijke berichtgeving aan uitgenodigde kandidaten: vrijdag 27 juni 2025. - Reactietermijn voor deze opdracht: tot donderdag 26 juni 2025, 09:00. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit bedrijf geregistreerd zijn in het handelsregister conform Waadi. - Vragen kunnen tot maandag 23 juni 2025 worden ingediend. Antwoorden worden op woensdag 25 juni 2025 gepubliceerd op de website. - Vragen over de procedure kunnen telefonisch gesteld worden via Flextender op 035-7510777. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.