Allrounder Burgerzaken
- Nederland
- Gemeente Zaltbommel
- 24 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2025
Einddatum
31 maart 2026
Reageren voor
13 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren allround medewerker burgerzaken voor een uitdagende freelance opdracht binnen een dynamische gemeentelijke organisatie. Deze zzp opdracht biedt jou de kans om je kennis en vaardigheden in burgerzaken verder te ontwikkelen en een belangrijke rol te vervullen binnen de backoffice. JE TAKEN - Beoordelen en verwerken van buitenlandse brondocumenten. - Verwerken van de eerste inschrijving in de Basisregistratie Personen (BRP). - Actualiseren en corrigeren van gegevens in het BRP. - Verwerken van hervestigingsaanvragen. - Uitvoeren van backoffice baliewerkzaamheden, zoals (her)vestigingen uit het buitenland. - Uitvoeren van adresonderzoeken en beoordelen van briefadressen. - Indien nodig aanvullende baliewerkzaamheden uitvoeren. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde mbo 4 opleiding. - Je hebt een mbo 4 opleiding burgerzaken afgerond. - Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als allround medewerker burgerzaken in de afgelopen 5 jaar. - Je hebt ervaring met het werken met PINK Roccade en MS Teams binnen een gemeente. - Je kunt werken met een eigen laptop en telefoon (BYOD). - Je bent stressbestendig, dienstverlenend en positief ingesteld. - Je bent leergierig en kunt snel nieuwe kennis en vaardigheden oppakken. - Je bent nauwkeurig en communiceert helder, zowel mondeling (ook in het Engels) als schriftelijk. - Je kunt snel schakelen tussen verschillende taken en stelt de juiste prioriteiten. GUNNINGSCRITERIA De opdrachtgever beoordeelt kandidaten ook op aanvullende criteria: - Minimaal 3 jaar werkervaring als allround medewerker burgerzaken binnen een lokale gemeente. - Ervaring met zelfstandig verwerken van brondocumenten. - Ervaring met complexe mutaties in het BRP. - Ervaring met het aannemen van eerst- en hervestigingen binnen een gemeente. - Een maximaal uurtarief exclusief btw van 80 euro, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender. De kandidaten met het beste profiel en het meest concurrerende tarief worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. WERKWIJZE EN VOORWAARDEN - De werkzaamheden worden uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Er komt geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking tot stand. - Je werkt met eigen laptop en telefoon (BYOD). - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van Flextender. - De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - De opdracht wordt vervuld op werkdagen in overleg. - Hybride werken is niet mogelijk. COMPETENTIES - Dienstverlenend en positief ingesteld. - Stressbestendig en oplossingsgericht. - Snel kunnen schakelen tussen verschillende taken. - Zorgvuldig en accuraat. - Heldere communicatie, ook in het Engels. - Leergierig en flexibel. SOLLICITEREN Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. Zorg dat je cv maximaal 5 pagina's is, in het Nederlands opgesteld en minimaal 2 referenties bevat. Vermeld duidelijk in hoeverre je aan het profiel voldoet. De reactietermijn loopt tot maandag 13 oktober 2025, 09.00 uur. Vragen kunnen tot woensdag 8 oktober 2025, 09.00 uur worden ingediend. De opdrachtgever zal de beste kandidaten uitnodigen voor een selectiegesprek op donderdag 16 oktober 2025. Deze opdracht biedt jou de mogelijkheid om binnen een ambitieuze en professionele omgeving jouw expertise in burgerzaken in te zetten en verder te ontwikkelen. Grijp deze kans om aan de slag te gaan op een freelance platform Nederland dat volop zzp opdrachten aanbiedt.