Freelance opdrachten

Allround P&O adviseur

  • Nederland
  • Gemeente Mook en Middelaar
  • 16 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

15 november 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

29 oktober 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een ervaren en zelfstandige P&O adviseur voor een uitdagende freelance opdracht binnen een kleine maar dynamische gemeentelijke organisatie in Nederland. Deze organisatie kenmerkt zich door korte lijnen, een informele sfeer en een brede, flexibele functie-invulling. Als freelancer krijg je de kans om binnen een compact team P&O-vraagstukken op te pakken en mee te bouwen aan het personeelsbeleid. JE TAKEN - Begeleiden van P&O processen en zorgen voor de administratieve afhandeling. - Organiseren en adviseren bij werving en selectie, in- en uitdienstprocedures, ziekteverzuim, arbo en ontwikkelvragen van medewerkers. - Adviseren en ondersteunen van het management bij de toepassing en uitvoering van HR-beleid. - Fungeren als aanspreekpunt en vraagbaak voor medewerkers op het gebied van personele aangelegenheden. - Actief bijdragen aan samenwerking en afstemming binnen de organisatie. - Beheren van de HR-administratie in het systeem Motion. - Informeren van de organisatie over HR-beleid en arbeidsvoorwaarden. - Ontwikkelen en implementeren van onderdelen van het personeels-, arbeidsomstandigheden- en arbeidsvoorwaardenbeleid. - Meewerken aan de migratie van het HR-systeem van Motion naar Motion Pro. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde hbo-opleiding of hoger op het gebied van HR, organisatie of bedrijfskunde. - Minimaal 5 jaar brede ervaring met HR, zowel adviserend als administratief. - Minimaal 3 jaar ervaring in een HR-adviesfunctie. - Kennis van en ervaring met HR-administratieve processen en systemen. - Je communiceert gemakkelijk, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt inlevingsvermogen en overtuigingskracht. - Ervaring in een non-profit omgeving is vereist. - Je bent proactief, oplossingsgericht, pragmatisch, communicatief vaardig, nauwkeurig en hebt een goede uitdrukkingsvaardigheid. SPECIFIEKE EISEN - Het is belangrijk dat er geen arbeidsrelatie ontstaat tussen jou en de opdrachtgever, omdat de werkzaamheden onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever plaatsvinden. - Je voldoet aan de criteria onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). - Je hebt aantoonbare ervaring in HR-functies binnen gemeenten en kennis van de inrichting of migratie van HR-systemen. WERKWIJZE EN SELECTIEPROCEDURE - De opdracht wordt beoordeeld via een meerstaps selectieproces waarbij je cv wordt getoetst op minimale eisen en gunningscriteria. - De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin je competenties worden getoetst. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De functie is ingedeeld in schaal 10A volgens de geldende CAO. - Het aantal benodigde professionals is één. - Hybride werken is mogelijk, werkdagen worden in overleg vastgesteld. - De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Facturatie verloopt via een facturatiemodule; na gunning ontvang je een handleiding. - CV's mogen maximaal 5 pagina's zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. PLANNING - Reacties kunnen worden ingediend tot 29 oktober 2025, 09:00 uur. - Vragen kunnen tot 24 oktober 2025, 09:00 uur worden gesteld. - Selectiegesprekken vinden plaats op 4 november 2025. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
hr, organisatie, bedrijfskunde, administratie, advies