Freelance opdrachten

AIS (Azure Integration Services) Integratie Specialist

  • Nederland
  • Het Kadaster
  • 3 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

12 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

LET OP: Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. De inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt je inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens de richtlijn van de opdrachtgever dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team. De opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat hun wettelijke taak. Hun gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. OPDRACHT De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van de opdrachtgever wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van de opdrachtgever wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Deze systemen zijn onderling met elkaar verbonden door integraties. Aangezien er binnen de opdrachtgever nieuwe applicaties worden geïmplementeerd, zijn er ook nieuwe integraties nodig. Het Integratieteam is daarom op zoek naar een Azure Integration specialist om middels Azure Integration Services (AIS) integraties (interfaces) van- en naar ERP pakket AFAS en mogelijk andere applicaties, te ontwikkelen. Het Azure Integration Services platform is een relatief nieuw integratieplatform binnen de opdrachtgever. De afgelopen maanden heeft het Integratieteam, samen met een externe IT-partner, het integratieplatform neergezet en integratiestandards & guidelines opgesteld. De faciliteiten om nieuwe integraties te ontwikkelen zijn dus aanwezig. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - Visual Studio; - GITea Repository; - GitHub; - Azure DevOps CI/CD; - Infrastructure as Code (IaC); - Microsoft Bicep; - Terraform; - Logic Apps; - Service Bus; - API Management; - Interface monitoring; - Message queue (MQ). VERANTWOORDELIJKHEDEN De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: - Samenwerken met verschillende teams, met name het ERP-CORE team dat verantwoordelijk is voor de implementatie van het nieuwe ERP CORE pakket van AFAS, met als belangrijkste functionele domeinen Finance, Inkoop en HR, om de integratiebehoeften te begrijpen en te implementeren; - Vertalen van functionele integratieontwerpen naar technische integratieontwerpen; - Ontwikkelen van integraties op basis van AIS; - Uitvoeren van unit testen; - Opstellen van integratietestscenario’s; - Uitvoeren van FAT testen en integratietesten; - Mogelijk inwerken van een toekomstige AIS ontwikkelaar, dus lead ervaring is een pré. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA 1. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. De inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd; 2. Een maximum uurtarief van € 130,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten; 3. Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 7 pagina’s A4; 4. De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift; 5. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger; 6. Minimaal 3 jaar ervaring met Azure technieken als API Management, Logic Apps, Servicebus en Event hub, en het ontwerpen van cloudoplossingen; 7. Minimaal 2 jaar ervaring met realisatie integraties van en naar standaard ERP pakketten; 8. Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter; 9. Minimaal 1 jaar ervaring met een overheidsorganisatie en met werken in een breed stakeholderveld waarbij rekening moet worden gehouden met uiteenlopende belangen; 10. Door de kandidaat zélf geschreven CV; 11. De kandidaat wordt minimaal 2 x per week op kantoor verwacht, locatie Apeldoorn. GUNNINGSCRITERIA (weging, totaal 100 punten) verdeelt in: 12. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met realisatie van integraties van en naar standaard ERP pakketten. Onze voorkeur gaat uit naar ervaring met AFAS (40 punten); 13. Aantoonbare werkervaring met FinOps (20 punten); 14. Je toont duidelijk aan (max 300 woorden) op welke wijze de door jou geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden (maximaal 40 punten); Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van de opdrachtgever en de geschetste situatie hoe hoger de score (40 punten). - De expertise en competenties sluiten onvoldoende aan bij de wensen van de opdrachtgever (0 punten); - De expertise en competenties sluiten voldoende aan bij de wensen van de opdrachtgever (20 punten); - De expertise en competenties sluiten ruim voldoende aan bij de wensen van de opdrachtgever (30 punten); - De expertise en competenties sluiten goed aan bij de wensen van de opdrachtgever (40 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij zelf/ de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. COMPETENTIES - Resultaatgericht; - Helicopterview; - Adviesvaardigheid; - Overtuigingskracht; - Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; - Kwaliteitsgericht; - Klantgericht; - Proactief en initiatiefrijk. BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Verificatiegesprek In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. Het maximale tarief € 130,00 Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 7 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord. OVERIGE INFORMATIE Conceptovereenkomsten Voor deze opdracht gaat de opdrachtgever een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: - Detacheringsovereenkomst Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden. Flextender als bemiddelaar Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt de opdrachtgever gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met de opdrachtgever wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd. De opdrachtgever zal voor deze opdracht een twee- óf driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer. Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender. VOORWAARDEN Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2018) en de concept overeenkomst van de opdrachtgever, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen. GEHEIMHOUDINGSVERKLARING De opdrachtgever verplicht geselecteerde inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij de opdrachtgever ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden. VOG De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. WAADI Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 5 juni 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 6 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 12 juni 2025, 09:00. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
IT, software, consultancy, overheid, ERP