Adviseur omgeving/ werkpakketcoördinator (WPC’er) PTZ
- Rotterdam (hybride)
- Rijkswaterstaat
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 80
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 augustus 2025
Einddatum
1 augustus 2026
Reageren voor
16 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
Adviseur Omgevingsmanagement gezocht voor een uitdagend project in Zuid-Holland! Als werkpakketcoördinator (WPC’er) binnen het Project Tunnelrenovaties Zuid-Holland ben jij verantwoordelijk voor het regisseren en monitoren van het proces waarin alle werkproducten per tunnel op tijd worden geleverd. Per tunnel zijn er circa 20-25 omgevingsmanagement producten vanuit verschillende disciplines: SOM, conditionering, vergunningen, bereikbaarheid, duurzaamheid en ‘specials’. Bij de start van de aanbesteding van iedere tunnel moeten deze producten definitief af zijn. Hierbij werk je nauw samen met je counterpart bij het ingenieursbureau. Daarnaast heb je een secretariële en ondersteunende rol binnen het omgevingsteam van het Project Tunnelrenovaties Zuid-Holland. Deze opdracht loopt over de verschillende OM-disciplines heen. JE TAKEN - Werkpakketcoördinator - Operationele en inhoudelijke ondersteuning van de omgevingsmanager(s) - Operationele, administratieve ondersteuning bij en het leveren van input aan de verschillende (senior) adviseurs binnen het omgevingsteam - Vastlegging van verschillende vergaderingen en bijeenkomsten - Bijhouden van de postbus externe stakeholders - Opvang externe vragen en communicatie OVER DE OPDRACHTGEVER De opdrachtgever is een uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en bestaat uit zeven landelijke en zeven regionale organisatieonderdelen. Al meer dan 200 jaar werken zij dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Ze beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken ze aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland is hun missie. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt aantoonbaar over minimaal een HBO denk- en werkniveau met een afgeronde opleiding in een relevante richting - Je beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar werkervaring bij de opdrachtgever - Je hebt ervaring met en kennis van werkzaamheden binnen het omgevingsmanagement - Je kunt zelfstandig werkinstructies, handreikingen en andere relevante documenten opstellen WENSEN - Kennis van en ervaring met (grootschalige) GWW-projecten - De mate van het voldoen aan de genoemde competenties COMPETENTIES - Analytisch denkvermogen (verbanden kunnen leggen) - Hands-on mentaliteit (kunnen denken in mogelijkheden en werkbare oplossingen) - Nauwkeurigheid - Omgevingsbewustzijn (je weet wat er binnen de organisatie speelt) - Plannen en organiseren (op een zelfstandige manier je eigen werk indelen en je deadlines halen) - Pro-actieve instelling - Zelfontwikkeling (je leert van je omgeving en van situaties, en past dit toe op je werk) - Zelfstandigheid (je kan je werk zelfstandig uitvoeren, je neemt initiatief en je zoekt de collega's op als je deze nodig hebt) ARBEIDSVOORWAARDEN Interesse? Stuur dan uiterlijk 16 juli 2025 voor 12.00 uur je recente CV in Word + onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 72.- /€ 80.-. Er is geen mogelijkheid tot inzet als ZZP'er. Optie tot verlenging: Ja, 6x 12 maanden. Bijzonderheden AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.