Adviseur Inkoop Medior
- Nederland
- Avri
- 4 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
10 november 2025
Einddatum
30 april 2026
Reageren voor
23 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelance adviseur inkoop die ervaring heeft met meervoudige en Europese aanbestedingen binnen de publieke sector. JE TAKEN - Adviseren en ondersteunen bij het uitvoeren van enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen. - Toezien op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid. - Zorgen dat inkoopactiviteiten voldoen aan geldende wet- en regelgeving. - Opstellen van projectplannen voor inkooptrajecten. - Uitvoeren van periodieke controles en optimaliseren van processen. - Fungeren als aanspreekpunt voor inkoop en aanbestedingen binnen de organisatie. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Je beschikt over een afgeronde Nevi 1 opleiding of een direct vergelijkbare inkoopopleiding. - Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen. - Minimaal 2 jaar ervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector. - Je bent bekend met het werken in Tenderned. - Je hebt een hands-on mentaliteit en bent in staat om het werk daadwerkelijk op te pakken zonder overkoepelende senior taken. - Je kunt goed plannen, organiseren en hebt een resultaatgerichte werkhouding met oog voor kwaliteit. - Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk en beschikt over goede contactuele eigenschappen. - Je bent proactief, zelfstandig en kunt goed in teamverband werken. VOORWAARDEN - Het maximale uurtarief is 90 euro exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee voor het platform. - Je schrijft een motivatiebrief waarin je duidelijk aangeeft hoe je deze opdracht op medior niveau optimaal kunt vervullen. - Je CV is maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands en bevat minimaal 2 referenties. - Je beschikt over een G-rekening. - Voor deze opdracht is hybride werken niet mogelijk; de werkzaamheden vinden plaats op locatie van maandag tot en met donderdag. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - BYOD (bring your own device) is van toepassing, je dient eigen apparatuur te gebruiken. SELECTIEPROCEDURE - Stap 1: CV’s worden beoordeeld op minimale eisen, alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door. - Stap 2: De beste 10 CV’s worden geselecteerd op basis van ervaring en tarief. - Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. - Stap 4: Het gesprek toetst de competenties en ervaring. COMPETENTIES - Proactieve en zelfstandige houding. - Teamspeler. - Goede plannings- en organisatievaardigheden. - Nauwkeurig en accuraat. - Flexibel en communicatief vaardig. - Analytisch en resultaatgericht. TARIEF EN FUNCTIESCHAAL - Het uurtarief ligt tussen 70 en 90 euro exclusief btw. - Er wordt een fee van 1,90 euro per gewerkt uur in rekening gebracht door het platform. PLANNING - Reacties kunnen worden ingediend tot donderdag 23 oktober 2025 09:00 uur. - Selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 29 oktober 2025 vanaf 10:00 uur. - Kandidaten ontvangen uiterlijk maandag 27 oktober bericht over uitnodiging. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.