Freelance opdrachten
Premium opdracht

Adviseur Inkoop en Aanbesteden - Pool

  • Nederland
  • Veiligheidsregio Gelderland-Zuid
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 september 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

18 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een ervaren freelance adviseur inkoop en aanbesteden die zelfstandig complexe aanbestedingstrajecten kan begeleiden en het inkoopproces binnen een dynamische publieke organisatie kan optimaliseren. JE TAKEN - Je bent het vaste aanspreekpunt voor inkoopvragen binnen aangewezen accounts en voert het accountmanagement uit. - Je zorgt voor helder inzicht in inkoopgerelateerde informatie zoals spend, contracten en de aanbestedingskalender. - Je draagt bij aan de ontwikkeling van het inkoopbeleid en werkt mee aan het verbeteren van inkoopprocessen. - Je begeleidt zelfstandig meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen. - Je stelt samen met projectteams inkoopstrategieën en aanbestedingsdocumenten op. - Je bent verantwoordelijk voor het volledige inkoopproces en fungeert als spin in het web tussen projectleiders, opdrachtgevers en leveranciers. - Je adviseert, coördineert en voert regie bij gesprekken met leveranciers, met oog voor verschillende belangen. - Je bent sparringspartner voor collega’s, management en andere belanghebbenden. - Je bouwt en onderhoudt relaties binnen landelijke en regionale inkoopnetwerken. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector. - Minimaal 5 jaar ervaring met zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen. - Afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting zoals juridisch, commercieel, economisch of facilitair. - Afgeronde opleiding NEVI 1 Publiek of gelijkwaardig. VOORKEURSCONDITIES - Afgeronde NEVI 2 Publiek of gelijkwaardig. - Minimaal 10 jaar werkervaring in inkoop en aanbestedingen binnen de publieke sector. - Minimaal 20 zelfstandig uitgevoerde Europese aanbestedingen. - Ervaring bij decentrale overheden zoals gemeenten, veiligheidsregio’s of GGD’en. - Woonachtig binnen 60 km van Nijmegen. COMPETENTIES - Proactieve en zelfstandige werkhouding. - Goed kunnen samenwerken in teamverband. - Sterk in plannen en organiseren. - Accuraat en nauwkeurig werken. - Goede contactuele eigenschappen en flexibele instelling. - Sterk in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie. - Analytisch vermogen en resultaatgericht met oog voor kwaliteit. AANTAL FREELANCERS - Er worden 4 professionals gezocht voor deze opdracht. WERKWIJZE EN SELECTIE - CV’s worden eerst beoordeeld op minimumeisen. - Kandidaten die hieraan voldoen worden vergeleken op aanvullende criteria zoals ervaring en opleidingen. - De best scorende kandidaten worden voorgedragen voor een selectiegesprek. - In het gesprek wordt getoetst op competenties en ervaring. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - De gesprekken vinden plaats op woensdag 27 augustus 2025. - Reacties kunnen tot maandag 18 augustus 2025, 09.00 uur worden ingediend. - CV’s mogen maximaal 5 pagina’s zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. - Bij het inzetten van personeel moet de opdrachtnemer geregistreerd staan in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
inkoop, juridisch, commercieel, economisch, facilitair, overheid, projectmanagement