Adviseur Huisvesting
- Overijssel
- Provincie Overijssel
- 4 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 125
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
22 december 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren adviseur huisvesting voor een tijdelijke zzp opdracht van zes maanden. Je neemt de taken over van een adviseur die met zwangerschapsverlof gaat en levert een belangrijke bijdrage aan de doorontwikkeling van de afdeling. De werkzaamheden vinden plaats onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waarbij geen arbeidsrelatie ontstaat. JE TAKEN - Adviseren over huisvesting, vastgoed en (ver)huurdersvraagstukken. - Fungeren als aanspreekpunt voor interne organisatie en huurders. - Uitvoeren van bijbehorende administratieve en projectmatige taken. - Actief bijdragen aan de doorontwikkeling van de afdeling. - Overnemen en afronden van lopende projecten, bijvoorbeeld op het gebied van toegankelijkheid van het provinciehuis en het optimaliseren van parkeerfaciliteiten. - Deelnemen aan nieuwe projecten vanuit de rol als adviseur. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde hbo bacheloropleiding in vastgoed of een vergelijkbare richting. - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur huisvesting, vastgoed of (ver)huurdersvraagstukken bij een overheidsinstelling. - Kennis en ervaring met het schrijven van beleidsvoorstellen, business cases en adviezen. - Ervaring met het voeren van gesprekken met huurders en verhuurders. - Je bent analytisch sterk, klantgericht, kwaliteitsbewust en beschikt over overtuigingskracht en besluitvaardigheid. - Je kunt goed oordelen en bent omgevingsbewust. - Je hanteert een maximaal uurtarief van 125 euro exclusief btw, inclusief reiskosten. - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat met de opdrachtgever. WERKWIJZE EN SELECTIEPROCEDURE De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de opdrachtgever, zonder dat er een dienstbetrekking ontstaat. Dit betekent dat de zelfstandigheid volgens de Wet DBA niet volledig van toepassing is. De selectie verloopt in meerdere stappen: 1. Beoordeling van cv's op minimumeisen. Alleen kandidaten die aan de vereisten voldoen, worden verder beoordeeld. 2. Vergelijkende beoordeling van cv's op aanvullende criteria zoals werkervaring en schrijfvaardigheden. De top 5 kandidaten worden geselecteerd voor de volgende ronde. 3. De opdrachtgever beoordeelt de cv's en selecteert kandidaten met relevante ervaring voor een selectiegesprek. 4. Tijdens het selectiegesprek wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan het profiel en de benodigde competenties. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel en de competenties. Kandidaten worden geïnformeerd over de uitkomst van de procedure. PRAKTISCHE INFORMATIE - Standplaats is Zwolle. - De opdracht wordt uitgevoerd van maandag tot en met donderdag, hybride werken is mogelijk. - De functie is ingedeeld in functieschaal 10 volgens de geldende cao. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Er moet een geheimhoudingsverklaring worden ondertekend. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd zijn als bedrijf conform Waadi. - Bij opdrachten boven €400.000 geldt een Social Return (SROI) verplichting. CV-EISEN - Je cv mag maximaal 5 pagina’s beslaan. - Het moet in het Nederlands zijn opgesteld. - Minimaal 2 referenties moeten worden opgenomen. PLANNING - Vragen kunnen tot woensdag 17 december 2025 09:00 uur worden ingediend. - Antwoorden op vragen worden op donderdag 18 december 2025 gepubliceerd. - Reacties op de opdracht kunnen tot maandag 22 december 2025 09:00 uur worden ingediend. - Selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 13 januari 2026. Ben jij de gedreven adviseur huisvesting die deze tijdelijke zzp opdracht wil vervullen en voldoe je aan de gestelde eisen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina.