Adviseur GHOR (interim)
- Nederland
- Veiligheids Gezondheidsregio Gelderland-Midden
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 september 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
30 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelance adviseur GHOR die zich inzet voor de continuïteit van de gezondheidszorg tijdens rampen en crisissituaties. Deze zzp opdracht is ideaal voor een professional die ervaring heeft in crisisbeheersing en samenwerking met zorgpartners en overheidsinstanties. JE TAKEN - Bijdragen aan de organisatie van zorg tijdens rampen en crisissituaties. - Risico’s in kaart brengen en advies geven aan zorgorganisaties over voorbereiding. - Samenwerken met gemeenten, hulpdiensten en diverse zorgpartners. - Ondersteunen bij het continuïteitsplan van de GHOR. - Opstellen en eventueel uitvoeren van onderwijsprogramma’s ter ondersteuning van zorgpartners. - Uitwerken van processen rondom opgeschaalde publieke en acute gezondheidszorg. - Zorgdragen voor informatievoorziening binnen het veiligheidsbeeld. - Implementeren van netcentrisch werken met zorgpartners. - Opstellen van communicatieplannen voor GHOR. - Beheren van kwaliteitscycli. - Ontwikkelen van inwerkprogramma’s voor nieuwe medewerkers. - Organiseren van netwerkdagen. GEZOCHT PROFIEL - Beschikbaar vanaf 1 september 2025, voor 24 tot 32 uur per week, inclusief mogelijke verlengingen. - Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur crisisbeheersing of GHOR binnen een overheids- of zorginstelling. - Ervaring met samenwerken en netwerken met partnerorganisaties, duidelijk toegelicht in het cv. - Maximaal uurtarief van 95 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee Flextender. - Inschrijver dient te voldoen aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat. - Eigen mobiel gebruiken voor deze opdracht (BYOD). COMPETENTIES - Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. - Klantgerichtheid en doorzettingsvermogen. - Resultaatgericht werken en samenwerken. - Overtuigingskracht en analyserend vermogen. - Plannen en organiseren. WERKWIJZE EN SELECTIE De selectie verloopt via een meerstappenproces: - Stap 1: Beoordeling van cv’s op minimumeisen. - Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv’s op gunningscriteria. - Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek voor de best scorende kandidaten. - Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel en de beste prijs-kwaliteitverhouding biedt. Na de gunning volgt een opschortende termijn voor eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht start op 1 september 2025 en loopt tot 1 juni 2026. - De functie is ingedeeld in functieschaal 10, conform de CAO van de opdrachtgever. - Hybride werken is mogelijk, maar regelmatige aanwezigheid op locatie is vereist. - Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht. - Het cv mag maximaal 5 pagina’s bevatten en moet minimaal 2 referenties bevatten. - Taal- en spelfouten in het cv kunnen leiden tot afwijzing. - Reacties kunnen tot 30 juli 2025 09.00 uur worden ingediend. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.