Adviseur erfgoed (Deta-Vast)
- Nederland
- Gemeente Barneveld
- 3 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
1 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende opdracht binnen de gemeente Barneveld. Barneveld groeit en met die groei komen spannende uitdagingen. Jouw kennis, ervaring en ideeën kunnen hierin het verschil maken. OPDRACHT - Inventarisatie erfgoed - Aanwijzing van nieuwe gemeentelijke monumenten - Communicatie met eigenaren, inclusief informatieavond - Advies ophalen bij de gemeentelijke adviescommissie - Behandeling zienswijzen - Opstellen aanwijzingsbesluit conform voorbeeld eerste ronde - Erfgoedregistratie - Overige advisering monumenten en cultuurhistorie - Bewustwording en draagvlak creëren - Samenhang brengen tussen erfgoed en duurzaamheid - Adviseren binnen projecten en initiatieven - Aanvragen subsidies (provincie) - Coördinatie inzet regio-archeoloog - Afstemming inzet regio-archeoloog VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA 1. 'Bring your own device' is van toepassing. In geval van zzp/ zzp tussenkomst: dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Een laptop wordt verzorgd door de opdrachtgever. 2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als adviseur erfgoed. SELECTIECRITERIA (WEGING, TOTAAL 100 PUNTEN) 4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als adviseur erfgoed (50 punten). 5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als adviseur monumenten (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten). 6. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau (20 punten). Competenties - Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden - Inspirerend - Strategisch denker - Organisatorisch sterk - Verbinder - Denken in mogelijkheden Benodigd aantal professionals: 1 BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie tien (10) cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De tien (10) kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: Ja PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 8 juli 2025 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1.90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 18 juni 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 20 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 1 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.